2007年3月22日星期四

意式豬扒 (內附食譜)


豬扒醃法和煮法都係跟蘇施黃做架Good
!而個汁就係做Pizza既茄醬,因為上次整Pizza用唔晒,我又唔想浪費,加上肥仔話我以前煮過茄汁豬扒好好味,但耐到我都唔記得整過,咁咪試下用黎整做豬扒個汁,咁又得左,又可以慳家,Ha~~Ha~~~!

唔好意思,醃料份量我都係隨意,所以我冇寫份量

意式豬扒

材料:

豬扒             5件

醃料:

蛋白             1隻

生抽

老抽

胡椒粉

茄醬:請參閱『醬汁』

做法:

1)  用 刀 背 將 豬 扒 拍 鬆 。

2)  順 序 以 適 量 生 抽 、 老 抽 、 糖 、 胡 椒 粉 、 蛋 白 1 隻 等 和 豬 扒 混 和 醃 味 。

3)  將 豬 扒 放 入 雪 櫃 冷 藏 15 分 鐘 。 

4)  從 雪 櫃 取 出 , 再 加 入 生 粉 、 麻 油 、 油 、 水 。 

5)  以中大火煎熟豬扒,將豬扒切件,備用。

6)  煮好醬汁,放入豬扒,炒勻一陣,即可上碟。


沒有留言:

發佈留言