2007年3月16日星期五

豆腐花 (第一次作品) (內附食譜)


豆腐花係我另一種喜愛既甜品,我成日都想食又好想自己整,我問我阿公點整,佢又唔肯教我,因為佢以前係整豆腐既,好在〝精巧甜品DIY〞有教,所以我就跟住黎整,真係得喎!雖然製成品實左小小,但都好好味,下次可以將份量調較一下!

食譜來自:精巧甜品DIY

豆腐花

材料:

黃豆                320克

水                     2升

開水                  3湯匙

食用石膏粉       1 1/2湯匙

 

糖漿材料:

水                     1杯

冰糖                 80克

 

做法:

1) 黃豆用浸3小時以上。

2) 黃豆分4次加入清水用攪拌器攪爤,以布袋隔去豆渣成生豆漿。

3) 將生豆漿煮滾,注意要不時攪拌,避免底部燒焦。

4) 石膏粉以開水調勻,放在大容器中,將已煮滾的豆漿撞入石膏粉水中,待30分鐘,即成豆腐花。

5) 糖水煮溶,待涼。

6) 以小杓盛起已凝回的豆腐花,加入糖水即成。

 


沒有留言:

發佈留言