2010年2月27日星期六

Nikon Coolpix S220

肥阿哥係3年前送左部〝Nikon Coolpix S200〞比我,但用唔夠一年相機已有問題〝鏡頭錯誤〞,當時未過保養拎去整免費。


我漸漸少寫blog,自然相都影少左,所以佢可以捱到上個月又再出現〝鏡頭錯誤〞,今次過好保養要差不多一千大元才可修理,加多少少都可以買一部,最終都係冇整。


今晚我、老公、高佬和高達一齊出旺角睇〝相機防潮箱〞,因為高佬想買,而我就遇到有平既應該都會買返一個。


大家都睇唔啱,所以冇買〝相機防潮箱〞,但我就買左部新細DC相機,呢部〝Nikon Coolpix S220〞個樣與我之前果部差不多多謝!肥阿哥~,就咁睇幾乎一樣認唔出,多謝老公送給我。



1 則留言: