2010年2月25日星期四

一早外出

今日好忙一早出左去,拎部細DC去維修,過左保養要差少少就過千蚊,索性買部新好過。今次又係相機鏡頭壞,維修人員話係正常耗損,唔關我事架!


 


跟住就去左〝吉之島~十蚊店〞買野,再去睇〝新相機〞(格價),然後去〝二德惠〞入貨,尾站去〝上海街〞Shopping,真係好充實。


 


 返到屋企兩架〝車立〞都暫停,可能因為潮濕要〝看更〞人手控制~嚇得我丫!因為我拎住3袋野,又行到腳仔有D軟。尋日正因太潮濕〝車立〞驚鐘誤嗚左幾次,到而家都未整好。


 


今晚老公又可以回來吃飯,晏晝出街又熱又濕,我都唔想煮飯,所以就煮冷麵老公吃,我自己就食薯蓉。


 


另外,我仲整左兩隻D.I.Y. ※經典聖安娜蛋撻,我喉嚨痛全部讓給老公吃,我聞到陣陣蛋味。



沒有留言:

發佈留言