2010年2月14日星期日

法式煎餅 (內附食譜)

情人節整左老公鍾意的Pancake,佢話好味與麥麥的差不多,但我覺得麥麥好吃些,可能麥麥比較實,咁即係粉多喇!粉多咪唔好囉!人真係矛盾嘞!


這份量我煎到十塊約手掌心大的Pancake。


初五娣婦帶阿B來我家拜年,我都煎左Pancake比佢地食,娣婦都話好,佢喜歡吃我這款多過麥麥。



法式煎餅


食譜來自:懶人甜品


材料:


麵粉 (已過篩)            100


鮮奶                            120毫升


蛋黃                            3


蛋白                            3


砂糖                            50


                                少許


裝飾:


士多啤梨                    適量


焦糖                            適量


烙粉                            適量


做法:


1.          蛋白以電動打蛋器略打起約1分鐘至企身,分3次加入砂糖打至企身成蛋白漿備用。


2.          鮮奶杖1甥、蛋黃,以電動打蛋器拌勻。


3.          加入麵粉以電動打蛋器拌勻。分次加入蛋白漿,拌勻成粉漿。


4.          燒熱鑊,下油,加入適量粉漿,煎至兩面金黃及脹起。


5.          上碟,放上士多啤梨,淋上焦糖,撒上糖粉即成。


整後心得:


l            書寫要用油煎,所以頭幾塊用油,後來發現不用油煎出來仲靚。


l            用平底鑊,火要用小火,鑊要夠熱。


l            每次加粉漿和翻轉我都會離火。


2 則留言:

  1. 要整到夠圓同埋色水靚, 我覺得係最驚 o架.  睇少眼都好易整燶呀.
    [版主回覆02/23/2010 17:19:00]整圓和色靚真係好難,要再試多幾次先得。

    回覆刪除
  2. 恭喜發財!身體健康!財源廣進!
    [版主回覆02/23/2010 17:19:00]多謝~ ^^

    回覆刪除