2010年2月15日星期一

吃不完的火鍋@年初二

農歷新年最緊密都可算是今日,尋晚麻雀3點幾完場,然後瞓得約3個小時就起身,與阿B玩,然後再去食Brunch和行一陣街,再回家,係家中抖左一陣就再向〝AL弟弟〞家出發。


因天雨關係原定年初二、三去露營要取消,改為去〝AL弟弟〞家吃火鍋,〝AL弟弟〞家住屯門,入到去風吹過來,就好似一盤冰水照頭淋一樣。


今晚由AL弟弟負責買食物,可能因為一個人買野的關係,所以樣樣都怕不夠,又沒有人商量,所以火鍋食剩的食物,可以足夠再來多一次火鍋。


火鍋前A小姐煮左一鍋〝藥材雞〞,我不喜歡吃大肚婆要飲的雞酒之類的東西,但這鍋真香氣撲鼻,所以我都吃了兩件雞,雖則係冰鮮雞,但肉質十分嫩滑,而湯亦非常好飲。A小姐好利害丫!佢話契大佬都懂,所以遲D我都會請教他如何烹調,因為佢都係高手來的。



今晚火鍋用的爐是非一般的,而是用去露營的爐頭,但唔知做咩打打下火〝風〞一聱好大火,之後就用原始的方法,就是用打火機打火。



忘記這隻蝦是什麼名字,只記得好大隻,仲有A小姐係樹記排左好耐隊買回來的〝響玲〞,還有炸支竹和山根,我忘了影相。我地仲有魚唇和花膠添啵!但魚唇好腥,吃了一口就不想吃。



這支紅酒易入口,苦澀味不多,入口好滑。



 


沒有留言:

發佈留言