2010年2月14日星期日

上海婆婆@年初二

前晚打通宵麻雀發霉麻雀@年三十,然後回家瞓醒就去老爺家拜年,再回娘家拜年。


夜晚係娘家食飯,食完飯肥阿哥提意打麻雀,我地打到零晨3點幾,咁早冇車回家,我與老公就去娘家瞓。


我5點幾先瞓著,然後7點幾就醒,阿B就8點幾起身。我見阿B起身,咁我就帶佢落街行下。


肥阿哥12點幾就載我地去食Brunch,我地去左〝上海婆婆〞,食物沒什特別,亦不是特別好吃,只是一般而矣。


酸辣湯:不夠酸,又不夠辣。



京蔥豬肉叉子燒餅



京蔥豬肉叉子燒餅



京蔥手切牛肉包



京蔥手切牛肉包


上湯小籠包


婆婆粗炒



婆婆炒飯



担担麵



麻辣粉皮



涼伴茄子



沒有留言:

發佈留言