2010年2月4日星期四

生炒臘味糯米飯 (內附食譜)

我從小就鍾意食糯米飯,上星期試炒可惜失敗左雙重失敗@晚餐,我一直密謀再炒第二次,但又唔敢動手,因為怕失敗。


尋日我問契大佬問點炒糯米飯,因為早在十多年前去露營,每人都要煮一個餸,契大佬就煮左兩款:葡汁蝦和生炒糯米飯,兩款都食得舐舐脷丫!佢只係用平底易潔鑊就炒出美味糯米飯。


今次我都係用易潔鑊,由於切片方便,所以材料全部都係切片。多得契大佬既提點,我終於成功,可以炒到糯米一粒粒喇!唔知要大鑊炒既時候成唔成功呢?美中不足係老抽多左D,色水方面差D,不過就好美味丫!Yummy。食譜的汁料已改左,所以唔會咁深色。


契大佬對我第一次失敗有以下的提意:



  • 糯米浸得太耐,只需浸4-5小時就可以。(我浸左12小時)

  • 生鐵鑊料薄炒糯米飯比較好。(我用易潔鑊)

  • 不需快炒,但要用大火炒。(我用中火)

  • 每次都由底炒。

  • 糯米開始熟加料。


生炒糯米飯


材料:(1人份)


糯米                         1 (146)


配料:


臘肉 (切片)             1/4 (33)


臘腸 (切片)             1


蝦米 (略剁)             1/4 (32)


冬菇 (切片)             1/3 (49)


汁料:


                             1/4茶匙


老抽                         1/3茶匙


生抽                         1湯匙


                             2茶匙


裝飾:


花生                         適量


蔥花                         適量


做法:


1.          糯米洗淨用水浸4-5小時,水要浸過糯米表面。


2.          爆香配料,盛起備用。


3.          糯米隔去水份。


4.          熱鑊和油下糯米兜炒,邊炒邊灑水,水乾後再加水,重覆此動作。


5.          糯米炒至開始黏就加配料同炒,然後慢慢加入汁料炒至糯米熟。


6.          加上花生和蔥花即成。


煮後心得:


l            糯米浸得太耐炒既時候會變糰。


l            用生鐵鑊炒最好,因為質料薄。


l            每次加水係中間,要逐少加。


l            鑊要熱。


沒有留言:

發佈留言