2010年2月5日星期五

榛子粒粒慕士蛋糕 (內附食譜)

尋日係同屋住生日,明天就約左一齊吃飯,所以今日就整蛋糕來賀一賀他

。我不單整了過個蛋糕,因為下星期一都是肥仔生日,所以我將剩下的榛子醬整多一個6吋。


食譜係用4吋方模,但我要將淡忌廉打得稠身先免強裝得落,後來整5吋方模的份量,但我冇5吋方模,咪用6吋圓模,點知用6吋圓模都係剛好,若用5吋就大鑊喇!雖是不同形狀,但都不會差咁多,係咪我技術有問題呢?


我在整第一個既時候試過味甜左D,係整第二個時又唔記得將糖份減少,所以下面譜的糖份是跟原食譜出,大家整就要自行減糖份,下次我一家要記住減糖。


食後感:分別在6/2和7/2食過後,大家都認為蛋糕偏甜

,我切既時候仲覺得餅底好硬,連同屋住老婆都係咁話。肥仔仲話唔似榛子味,而係似拖肥味。



榛子粒粒慕士蛋糕

食譜來自:自家製手工蛋糕~Hand-made Cake

材料:(一個4吋方模)


消化餅 (已打碎)                       60


無鹽牛油溶液                           35


榛子醬                                       100


魚膠片                                       2 1/2


榛子碎粒                                   適量


牛奶                                           50


                                               45克 (甜、可以減少)


淡忌廉                                       150


榛子粒 (裝飾用)                       適量


做法:


1.          180度預熱焗爐。


2.          榛子粒先用焗爐以180度烘焗約10分鐘,取出後去除皮衣。


3.          分出一部份壓成小粒狀備用。


4.          魚膠片先以凍水浸軟,再撈起放於小碗以熱水坐溶備用。


5.          牛奶加熱離火加入榛子醬拌勻。


6.          將餅碎與牛油溶液混合拌勻放入餅圈內壓平,放入雪櫃約30分鐘至餅底變硬身。


7.          淡忌廉加糖用電動打蛋器打起成軟忌廉狀。


8.          榛子牛奶混合並加入已打淡忌廉內拌勻。


9.          最後倒入魚膠液拌勻


10.      將慕士倒入已硬餅底模具至滿,邊倒邊隨意放入榛子小粒。


11.      放入雪櫃雪約3小時至硬身。


12.      取出後加上裝飾後用風筒吹熱模邊,便可輕輕拉起模圈便成。


小貼士:


l            榛子醬在蛋糕材料舖可購買得到。


l            可用現成榛子粉代替榛子粒。


整後心得:


l          跟這食譜的糖會甜,所以要自行將糖份減少。


l          4吋方模要淡忌廉打得稠身少少先可以免強容得下,覺得用5吋模會較好。


l          其實,我整第二個時的份量是5吋模方模,但就要用6吋圓模才容納到,所以要用大一點的模來盛起。


2 則留言:

  1. 細細個, 兩公婆一人一件, 正呀!!
    [版主回覆02/11/2010 14:54:00]係丫~若果唔係又嘥~

    回覆刪除
  2. 長崎良美拜個早年 ~
    祝:新春快樂!身體健康!萬事如意!財源廣進!
    [版主回覆02/11/2010 14:55:00]多謝~照單全收~

    回覆刪除