2010年2月13日星期六

薯仔燜五花腩 (內附食譜)

每次老爺做節來吃飯,我都會煮五花腩,係唔健康,但唔係成日食唔緊要喇!


今日與老爺食團年飯,我原本跟書煮,但有些材料我又冇,買左又用唔晒又怕嘥,而且調味又冇份量,所以都係自己加D野,再隨自己心來煮算吧!


老公話入味,但就肉質靭,老公又話冇事,可能因為我用急凍五花腩,因為買少少費事去豬肉檔買,點知去街市買菜,原來豬肉檔一早就收左,都好在啫!但大家記住要用新鮮丫!



薯仔燜五花腩


材料:


五花腩                     0.65


馬鈴薯                     2


蒜頭                         3-4


紹酒                         1茶匙


調味:


生抽                         3湯匙


老抽                         1湯匙


冰糖 (切碎)             1湯匙


                             1/4茶匙


蠔油                         1湯匙


                             500毫升


做法:


1.          豬腩肉洗淨、汆水,切塊。


2.          馬鈴薯去皮,洗淨,切塊。


3.          燒熱油,馬鈴薯略炸,盛起,瀝乾油分待用。


4.          用少許油爆香蒜頭,加入豬腩肉炒勻,灒酒,再炒勻。


5.          加入馬鈴薯,再加調味(水除外),略拌再加水。


6.          用猛火煮滾,轉慢火燜30分鐘即成。


煮後心得:


l          燜既時候要間中攪下,因為薯仔會爛令汁稠易黏鑊。


7 則留言:

  1. 今日大年初一!! 龍精虎猛 , 萬事勝意!

    回覆刪除

  2. 祝你同屋企人身體健康, 心想事成, 萬事如意, 笑口常開, 阿B快高長大, 聰明伶俐, 乖乖聽話.

    回覆刪除
  3. 係到我要謝謝你啊 我係你個blog學到好多野啊 好精彩呀 謝謝你啊 希望你繼續加油 等我再學多d

    回覆刪除
  4. 新年快樂喔!
    你唔講我以為係日式咖哩薯仔tim........
    [版主回覆03/02/2010 12:37:00]又係幾似啵!

    回覆刪除
  5. 薯仔可以唔洗咁早落....如果唔係煮出黎會難晒...個賣相會比較唔好睇...
    [版主回覆04/14/2010 23:53:00]多謝指教~ ^^

    回覆刪除