2010年2月14日星期日

鬧情緒@年初二

我見好耐都冇與阿B影相,所以就影下。


每次去呢到呢到阿B都要去〝80M〞睇巴士,今日都係假期唔知開唔開。
門外有告示話今日會門,但現在仲未開,所以只好在門外睇。


我地去〝上海婆婆〞食食下唔知做咩阿B唔開心?肥阿哥陪佢外出行,
回來都是這樣,後來我與老公分別都帶他外出行,他的心情依然低落。


最後我帶多佢一次,這次就去〝80M〞走多一趟,還是未開門,阿B亦不願離去,
我問左阿B點解唔開心,我提問,佢答是或否喇!雖然佢沒回應,
但我知佢唔開心原因,原來是〝80M〞沒有開門。


我地埋單後,再碰碰運氣,這次終於得償所願,阿B在舖進進出出,
最後肥阿哥仲買左玩具給他添!







沒有留言:

發佈留言