2009年7月12日星期日

Notebook Cooler

老公成日都話Notebook好熱,一熱就慢,好想買把風扇擺係底吹,雖然Notebook係老公買比我,但都係佢自己用返,而我就用Desktop,因為Notebook用Vista有某D整相software唔支持,對我來講唔方便。


今日可以抽到時間去深水埗睇下,高達叔叔都想出去睇相機袋,所以就約係深水埗等一齊行下。


我與老公坐巴士去到長沙灣以前7層高工廠大廈附近開始塞車,有位乘客向司機提出請求落車,咁塞我地都落車行過去,去到西九龍中心附近知道咩事塞車,原來有人遊行,這次係我嘗到遊行塞車滋味。


我地塞車,加上高達叔叔早到,所以佢自己去左睇相機袋,但都冇啱心意。大家會合後就去左〝黃金〞和〝高登〞,有好多擺底風扇好似唔多了強勁,我地都有考慮過買擺hard disk內的風扇,然後自制,但又好似好麻煩,最後就 cheap cheap地買左呢款。


我地又有去鴨記,老公見到有老爺電視搖控代用品,老爺電視搖控壞左好耐,問過好多地方都冇,連行都話太舊唔出,見又平平地又買來試下。老爺和我家電視牌子一樣,回到家老公試用新搖控control電視,真係得啵!咁老爺果部都應該冇問題喇!


家中厠所有問題,之前老公整過好多次都唔係好得,咁行完街又冇地方去高達叔叔又來我地家幫手整厠所,雖然買左成組野換都係有滴水,但好左好多,晚餐我地就就求煮麵食就算。



 


沒有留言:

發佈留言