2009年7月3日星期五

無聊行街

尋日我4點幾去荃灣剪頭髮,剪完就諗住約熊貓姐姐食晚飯,但我與她聯絡不上,所以就自己買野食回家。


今日我有事要問熊貓姐姐,就打比佢順便約佢食晚飯。我早到左,所以就上左〝二德惠〞行下,行下就緊有收穫喇!


我諗住帶熊貓姐姐去〝嘉樂冰廳〞試下,佢話雜誌都有介紹過,但食物唔係好特別,唯一特別係樣樣都大大件。


我地7點幾去到已經拉晒閘收左工,臨時臨急又諗唔到食乜,我腦內一閃之前熊貓姐姐個同事話前面有間食麵唔錯,所以就去果到喇!


舖內冷氣不足,感覺包熱氣包住,食緊時汗不斷在身上爬行,我不能飲凍飲,水樽又忘記加水,所以只係叫左小辣,而熊貓姐姐吃乾撈薯粉,比起我吃湯米線舒服得多,最後我都擋不住熱力,叫左罐唔凍既飲品。


店舖雖小和冷氣不足,但碗麵大大碗,又夠酸,而且油菜又好味,我諗可能要等冬天老公先會陪我去吃,因為咁熱佢會頂唔住。



熊貓姐姐睇書附近有即撞豆腐花,但碗野太多佢都吃不完,所以就打消了這念頭。我地轉移目標行下街消化一下,萬無目的周圍行,好似無聊地打發時間。


我地尾站去左〝千色店〞,係〝千色店〞又見到手作仔走埋去睇下,熊貓姐姐話朱古力靚,佢買左我就幫佢整,而我就買左蛋糕。之後再去家品部睇,我地一睇就睇到人地收舖都唔知,走既時間職門企晒係門口等,但我地都未係最後,因為入面仲有幾個客。



2 則留言:

  1. 前幾日真係好鬼熱, 行幾步已經出晒汗啦 ~
    [版主回覆07/06/2009 20:59:00]所以我鍾意冬天,唔鍾意夏天。

    回覆刪除
  2. 請問在哪間千色店?
    [版主回覆05/01/2010 00:19:00]我係荃灣果間買架!

    回覆刪除