2009年7月25日星期六

南記‧稻香火鍋

今日老公要返工,所以我約左熊貓姐姐陪我去書展,就算佢不用上班都不會陪我去,因為佢對書展沒有興趣之餘又要付入場費,都話佢係慳家之人架喇!


我地目標係烹飪書,睇地圖搵書局位置,全部都係8折,逐間行最後先決定買邊D,我以為會有好多收穫,但我想買之前都買左,但都買左2本,而熊貓姐姐都買左一本。



大家都以為行1-2個鐘就會離場,行行下4點幾先走人,頭先有D肚餓,但行到都唔餓,唔餓都要食D野。


尋日上Openrice搵食,當然係搵附近架喇!有介紹〝南記〞,所以就去試下,原來熊貓姐姐試過,但就唔係呢間。我地食最hit既,覺得都係一般。



我諗唔到去邊,所以食完就去熊貓姐姐家坐下,係搭車時聯絡三五知已去熊貓姐姐家樓下打邊爐。我除左混醬外,仲將3隻醬料盛起留用。



湯底起初order 1蚊隻既〝粟米馬蹄〞,掀起煲蓋大家都覺得清得滯,所以換左貴既〝沙嗲〞湯底。


大家都讚這湯底好夠味,基本上大家都不用〝點〞醬吃。我地order上次小肥牛既〝炸腐竹〞,可惜不及小肥牛的脆和好味。今次冇包心芝士丸,就試下〝野菌芝士墨魚丸〞,但就唔覺有芝士味,食物水準一般喇!我地唔食任吃,但可能係9點後特價,所以都唔係加湯,而係加水,所以我地決定搵日再去〝大角咀~良記〞。



沒有留言:

發佈留言