2009年7月18日星期六

燜與炸

今日有件開心和冧既事想講先,就係晏晝時阿B係電話到同我講〝我愛你〞,雖然係肥仔餌誇佢和講得唔多清楚,但都足夠殺死我。


下星期一係阿B正日3歲生日,娣婦較早前已係〝Italian Tomato〞訂了蛋糕。今日我想去入貨,所以就相約娣婦一齊去取蛋糕。



今晚我決定整番餐,我怕阿媽又係我整既時候〝依依哦哦〞,免得到時又吵野,所以尋日我已燜定蘿蔔炆牛仔腩@柱侯醬日式咖哩薯仔雞翼,又炒定春卷材料,到時就好快有得食。


我與娣婦5點幾就回到娘家,我包緊春卷時,阿媽又話〝都唔知幾時開得冷氣?〞,我話〝我對住個爐都未話熱,你話熱。〞,佢怕肥阿哥過到來熱,我都明,但我聽到都會‧‧‧。


今日老公要返工,係6點幾時候阿B嗌左幾次〝肚餓〞,係第一次聽到,所以就餵左阿B食先,但到我地開餐,阿B又要來佔一席位。



食飽飽過一陣就吃蛋糕,個蛋糕係芒果餡,成個蛋糕既生果都係我最鍾意既。阿媽好鍾意食cream,所以每次吃不完的cream我都會比阿媽攪掂,今次當然都不例外喇!



1 則留言: