2009年7月2日星期四

心情鬆了

早幾個月前我已獲編配第三次屋,但屋邨未落成,所以一直未可以收樓。


上兩個月老爺調遷獲批,忙老爺新屋、辦手續、睇維修、收樓、舖地板、搬屋,當知道老爺成功調遷後,因為想住近老爺方便照顧,所以近日四出頻頻撲撲去攪。


老公為此心情不好,又要煩住又要煩公司,再加上每天放工尤如散左一樣,所以脾氣多左好多。


上個月尾可以收樓,不過將收樓期一改再改,用拖字訣都係等緊回覆。尋日終於收到消息我地case獲推薦,所以應該可以有機會豁免今次編配,我聽到後整個人如釋重負,其實此事從沒有影響我心情,但原來自己一直為此事繃緊而不知,我諗這就是所謂的〝無形壓力〞。


新屋事太複雜和長篇我都不多講。現在又係要等,我地想要的區份的單位很緊張,所以又唔知要等幾耐呢?


 


沒有留言:

發佈留言