2009年7月25日星期六

香港書展2009

今日我約左熊貓姐姐陪我去書展,我上網睇1點前入場只須十蚊,所以就相約左11點半係灣仔港鐵站等。


我地出港鐵再向前行一陣就開始要排隊,但又唔肯定是否排書展,所以我就繼續排,而熊貓姐姐就向前行去打聽,有個熱心警察主動幫熊貓姐姐,原來有冇入場卷都要在這排。


我都有多年去書展經驗,但未試過要兜咁大個圈先入到場,個圈大到我都唔知點形容,今年有去書展既人就會知,但中途有人問路,問完〝阿Sir〞就會叫佢地入隊,咁早知我地都唔係隊尾排喇!我從未試過排隊入場,因為以前手持入場卷就可以行另一條通道入場,而家要逼埋一齊排,雖然如此,但係不用半小時就入到場。大家都諗唔知係咪〝靚模〞,所以咁多人入場。



我係〝大眾書局〞的攤檔見到〝葉翠翠〞,原來佢出左一本書,關於她和一隻流浪狗的事,仲可以即場簽名添!本書外面仲未有得賣,我就緊係冇買喇!因為我都冇興趣。





書展除烹飪書外,這攤檔最吸引到我,因為見番好多兒時既東西。






1 則留言:

  1. 聽講今年書展不像往年那麼逼人呀 ~ ~ ~
    [版主回覆07/27/2009 20:29:00]可能個場大左,又開左個簽名區,所以冇咁逼,但仲有好多攤位都逼唔入。

    回覆刪除