2009年7月3日星期五

日式咖哩薯仔雞翼 (內附食譜)

我打開雪櫃發現仲有半盒日式咖哩磚,到期日係下個月1號,我為左唔想浪費,娘家長期有雞翼係冰箱,其他材料又齊,所以就煮成〝日式咖哩薯仔雞翼〞。


今晚約左熊貓姐姐吃飯,所以我冇吃,只係試左味,味道都唔錯。夜晚我打回去問下意見,肥仔第一句就話〝好味〞。


食後感:


肥仔:好味,有咖哩味,但撈飯汁就唔夠甜。
娣婦:好味丫!夠甜喇!肥仔食得濃味,我就夠甜,但薯仔唔夠腍。



日式咖哩薯仔雞翼


材料:


雞翼                         8


薯仔 ()                 1


番茄 ()                 1


洋蔥 ()                 1


汁料:


日式咖哩磚             半盒 (吉之島十蚊店果隻)


                             1 – 1 /12湯匙


                             1/8茶匙


                             適量


醃料:


生抽                         適量


                             少許


胡椒粉                     適量


生粉                         適量


                             少許


做法:


1.          薯仔、番茄切件,洋蔥切方塊,備用。


2.          雞翼洗淨乾,用生抽、糖和胡椒粉醃5-10分鐘,然後加入生粉和油撈勻。


3.          鑊下油將薯仔煎至表面金黃色盛起。


4.          洋蔥爆香盛起。


5.          雞翼鑊煎至表面金黃,然後下薯仔、洋蔥、水和咖哩磚,水剛剛蓋過材料就可以。


6.          待火滾後加入糖和鹽調味,自行試味。


7.          用小火燜20-30分鐘,中途要不時攪拌,即可上碟。


煮後心得:


l            醃雞翼不用太多糖,怕煎時會易燶。


l            薯仔要切小舊,因為不是燜得太耐,大舊會燜不腍。


l            水份不多要不時攪拌,以免黏底。


2 則留言:

  1. 我又未試過O既日式咖哩加蕃茄喎, 睇O黎咁樣都唔錯喎, 等我下次都加個蕃茄落去試試先.
    [版主回覆07/06/2009 21:03:00]加左番茄帶微微酸,味道都幾得意架!

    回覆刪除
  2. good~!!!!!!!!!!!
    [版主回覆07/06/2009 23:42:00]多謝~

    回覆刪除