2009年7月26日星期日

可惜影不到夜景

今日高佬叔叔約左我與高達叔叔去〝石硤尾~美荷樓〞影相,夜晚我諗住去影夜景,從小我對車在天橋夜行的相很響往。


尋日去左書展,所以今朝老公陪我回娘家拎相機腳架,順便問肥阿哥借快門繩,雖然佢冇快門繩,但有搖控啵!當然與肥仔一家和肥阿哥和阿嫂吃早餐喇!


我與老公等待高佬叔叔的來電,因為他與女朋友去書展,待他們行完就出發。我地4點半到達石硤尾港鐵站,然後一齊去食lunch。


大家都不知〝石硤尾~美荷樓〞在那,高佬女友有朋友去過,所以就打電話問功課,得知今日係最後一日開放給人參觀,並且好似已關門,但一場來到都要去睇下。


到達現場真係關門,大家都照影,然後又上山影下就收隊,再向〝創意藝術中心〞進發,行完〝創意藝術中心〞發現落大雨,只好滯留這裡,所以要打消影夜景的念頭。


大家待雨勢減弱就行落深水埗食飯,揀了一間內裡有紅薯粉的麵店,味道都不錯,但不及荃灣那間好吃,這間的薯粉不夠彈牙,醫飽肚就各自回家。


今日有太陽,但到我地影相時就天陰,最後還下起雨來,剛才在山上影相時,我話〝點解每次影相都係天陰?除左上次花展外。〞,老公就講左句〝唔通連個天唔鍾意我?〞,我真的不知道,〝難度老天爺爺不想我辛苦,所以每次影相都天陰陰?〞,曬係辛苦,但影相靚好多,我情願辛苦。



沒有留言:

發佈留言