2009年7月11日星期六

小肥牛@大圍

前兩日同屋住約我與老公食晚飯,但我地有事不能去,所以就改為今晚,再約埋其他朋友一齊共聚晚餐。大家都相討吃什麼?最後決定去太子〝小肥牛〞打邊爐,由於太子full booking,所以就轉左地點去大圍。


今日4點我要去針灸,跟住就坐火車去沙田,與熊貓姐姐會合行街,再等埋開心果姐姐就一齊坐的士去〝小肥羊〞,其他人就各自去。


我地人多有兩個爐,所以可以有2個湯底,但是有4個小朋友,所以冇叫到麻辣湯底,就order左〝花雕藥用湯底〞和〝番茄薯仔牛腩湯底〞。今次我不是每樣都有影,只係影特別的。



螺片刺身:咬落好似鮑魚,好味。



生牛肉刺身:牛肉太薄,所以都唔知咩味。食既時間夾埋白色一絲絲洋蔥吃,但我唔吃生洋蔥,齋吃牛肉。



炸腐皮:烚一幾下就要吃,又香又好味,吃時有好香既油炸味,但不敢多吃,因為炸過都好肥。



花雕肥牛:好香花雕味,肉質有D〝鞋〞,但烚完仍有花雕味。



蝦滑、墨魚滑:用兩個雪糕杯裝好得意,我對手打冇興趣,但蝦滑平時冇見過,就試左兩舊,但有點兒〝腥〞。



手打蝦丸包鵝肝:冇乜特別,唔覺似鵝肝。



我諗住整D伴手禮比小朋友們,所以尋日整椰子岩餅乾可惜失敗左,好在椰子岩餅乾只係用蛋白,餘下的蛋黃我就整左圈圈餅乾,都有野送比小朋友們。



1 則留言:

  1. d 螺片好正喎
    [版主回覆07/14/2009 13:11:00]螺片真係幾好,所以都好快清晒。

    回覆刪除