2009年7月8日星期三

屋酒屋美食

今日老公請左假,因為有事要辦。我與老公帶埋阿B一齊出去,行經〝吉之島〞就入左去睇下,我見到有好多不同類型書做減價,不過,唔係每間〝吉之島〞都有,前幾日去過荃灣果間就冇。


我睇晒全部書先決定買唔買和買邊本,我都好想買好多,因為有D都係十蚊本咋!但好多都係麻麻,所以咁多書又平我先揀到一本,呢本減左半價有多。


我揀呢本書係因為〝南蠻雞塊〞,上次我與朋友們去過間日本餐廳食過這道菜,大家都覺得好好味,我地問又唔肯講個汁點整,都明既呢D係商業秘物嘛!



書名:屋酒屋美食


作者:安瑪莉


出版:嘉出版有限公司


售價:HK$55-



第一次踏進居酒屋,只有十七歲,是跟着瀧澤夫婦 (寄住的父母) 去探望他們的居酒屋老闆朋友。橫街窄巷,木造的趟門,而積小得可憐的店面,掛着只會播放棒球賽的電視機。每晚七時後,店內便擠得人山人海,有些客人找不到座位,只好站着,而廚房則不時端出一碗碗熱騰騰的湯麵、關東煮,還有那些香味逼人的串燒、燒物等,看得我餓腸輥輥。那裡,雖然十分細小,但很溫馨熱鬧,有一種回到家裡的感覺,此後,我便愛上了居酒屋。


居酒屋除了提供酒類外,美味的食物也是不可缺少的重要部分。近年香港亦興起居酒屋有見及此,我與出版社便合作製作一本有關居酒屋的食譜,讓讀者可以在家中煮調出居酒屋的美食。


在此,我要多謝『嘉出版』給予無限量的支持,以及數位一起作戰到深夜的朋友。


煮者簡介


安瑪莉,女廚師,擅長烹調西餐,六喜歡日本的飲食文化,特別欣賞日本料理的那份執著和認真的態度。


她擁有逾十五年的廚師經驗,曾在英國、法國、瑞士、台灣等地修讀酒店管理和法國料理,並在這些地方任職廚師,跟隨多名大廚學習不同菜式和技巧。現從事餐飲顧問、電視烹飪節目主持、西餐烹飪導師、食譜創作等工作。


閒時愛和三五知已談飲論食,更愛結識各國朋友,認識當地特有的飲食文化,從而學懂尊重食材。


享受食物,享受烹飪的樂趣,自嘲是個和廚房談戀愛的人。


1 則留言:

  1. 嘩, 你真係好學呀
    [版主回覆07/08/2009 23:05:00]因為鍾意食嘛!問下都冇防,問唔到咪搵下書,好彩又被我搵到,真係開心。

    回覆刪除