2009年7月17日星期五

摰友聚餐@北京人家

我與摰友M小姐平時係冇聯絡和見面,但心中都有對方,有時都會找對方,數數手指已有約2年冇見,上次與摰友見面就係佢結婚時。


近日M小姐常係Facebook出現,大家都有交流下,咁耐冇見又相約出來吃飯。我就開始搵猜乜吃,咁就緊係去Open Rice睇下有乜好介紹喇!見到〝北京人家〞,雖然整體評語就唔多好,但有D菜式介紹都評語唔錯,之但係我揀〝北京人家〞最重要原因係果到傾計方便,我book位時request要卡位。


今日落車既巴士站有間買東南亞食品,我見未夠鐘,所以入去搵下〝咖吔〞我想用來整麵包,唔單止發現有〝咖吔〞,仲有好多想買既材料,下次可以來這裡買材料喇!


我入去時人不多,但坐坐下就好多,仲聽到全場full booking。我邊睇menu邊等M小姐,太多選擇大家都冇idea,所以就照我係網上見到評語唔錯照order。


我地高談闊論、談天說地、想當年、話當年、無所不談、開懷談歡,傾得好舒服有好多都不用多解釋,因為我地都互相了解和有深入認識,真係傾得痛快。


全晚晚餸菜一D都唔好吃,我仲諗住遲D來這裡吃我最愛的〝片皮鴨〞,而家唔駛喇!食完飯又去左〝滿記〞吃糖水,我唔吃得凍野,所以叫左個熱糖水,但又係唔好吃。老公知我吃糖水,佢又向我落order。


今晚全部東西都不好吃,但都好開心,因為過了一個很開懷的晚上。我地仲講好遲D多D約去行街、去玩,因為之前我要湊阿B,所以M小姐不敢約我去街,而家阿B大左,時間就鬆D,好期待再見面。



〝北京人家〞屬〝美心集團〞,餐檯布都印有〝House of Beijing〞。



前菜:我覺得是全晚最好吃。



香得來清真牛肉燒餅:唔好食,餡好似山竹牛肉,若果要食就去〝九龍城~清真牛肉館〞好食好多。



北京前門醬前蹄:就好似一般醺蹄。



蔥油聖子:網上有好多人都話好吃,我都好期待,但好失望。我地又唔覺有乜好吃,只係加上豉油、熟油和蔥而矣,可能我地唔好彩掛。



金華腿茸扒津白膽:只不過係一碟普遍娃娃菜,加上左腿茸,個汁又多油。



杏汁豆腐花:唔記得問M小姐好唔好吃。



湯丸配芝麻糊:芝麻糊唔太甜,但湯丸餡太多白芝麻。



椰汁涼粉:老公request既外賣,佢話都係一般喇!



尋日我為想摰友與她的家人試下我手勢,所以就挑起懶筋動手整〝老婆餅〞和〝迷你合桃酥〞。M小姐話佢老公超鍾意食〝老婆餅〞,希望啱佢地口味喇!



沒有留言:

發佈留言