2009年4月9日星期四

LEGO禮物@老公生日2009


今次我冇諗過煮乜,可能因為咁多年腦汁都用盡。尋日問左老公想食乜?剧唔剧扒?佢話唔知又唔剧扒。


我12點幾開始諗煮乜,有左個概念後,1點幾就去左〝Taste〞,諗住邊睇邊諗,見到D野可能又有idea呢!足知就煮左呢D野嘞!


今餐老公比左7分我,點解得7分?因為佢話冇乜特別喎!今朝叫左阿婆煮多大半飯,我係用來整〝Rice扒〞,將D飯整到圓形再拎去煎,再掃汁,但今次係第一次整,而且飯唔係好夠,所以散散地,煎完唔多似圓形。


我諗住腸就煮上次香港美食嘉年華2009買既台灣腸,但係記起肥仔和娣婦係台灣買左〝黑橋牌〞,所以拎左2條原味、2條蒜味。老公鍾意〝黑橋牌〞,因為冇咁多肥膏。



香煎帶子



香草焗薯



吞拿魚沙律盅



綠茶慕絲蛋糕



我差D忘記左呢份禮物,我整相時才記起,送比老公時,佢面冇表情,我都知佢以為我用錢買,所以咁既表情,其實,係我尋日係〝冒險樂園〞換既。


老公話點解唔換士兵果D,話明換又邊有咁啱呢?原來老公鍾意LEGO士兵,老公小時候既LEGO都係兵仔、馬仔,佢仲keep到而家架!但有D兵仔和馬仔都唔見左。



近幾個月我好似中毒一樣,掛住玩facebook內既game,所以冇巡blog,雖然如此,但估唔到尋日有咁多人瀏覽我個blog,從未試過有咁多,真係多謝大家支持,希望我中既毒可以快D解喇!



沒有留言:

發佈留言