2009年4月13日星期一

罐頭刀殺手~就是我

我與高達叔叔約定去〝牛頭角下邨〞影相,約左下午2點半係間廟到等,我地影左個幾鐘就影完。我見有D餓,而老公又出緊來,但未食野,所以我地就去左〝麥麥〞坐低食D野,等老公來到一齊再吃。


我地入到〝麥麥〞冇耐,就開始落雨,真好彩影完先落。食緊既時候,開心果姐姐來電,在附近一陣來找我地,行左一陣老公到,齊齊去大家樂食野,開心果姐姐要回家吃飯,所以行左一陣就回家。高佬叔叔和女友由德福果邊,過來陶大join我地。我地又去左幾間傢俬舖睇,老公又問下價咁,然後又行去德福睇家電。


晚餐時間又到,高佬叔叔女友提意〝肯德基〞、高佬叔叔提意〝麥麥〞、高達叔叔又提意另一間,老公全部都唔鍾意吃,但一次半次都OK既,而我就樣樣都啱,我家附近〝肯德基〞摺左,所以我就揀〝肯德基〞。



食飽飽再去〝宜家〞行下,睇傢俬之餘又可以幫助消化,行行下先記起要買罐頭刀,因為上星期老公生日當天,我又再次整爛左把罐頭刀,呢把用左唔夠十次,呢把係第幾把我都唔記得,我係短短一年內都數唔清爛左幾多把。


罐頭刀又係被我扭爆,但今次係齒輪有兩條裂痕,但我都唔明點解會咁,以前娘家果D我都未用爛過,而家搬左這裡就成日整爛,希望今次呢把壽命可以長D喇!



2 則留言:

  1. 我覺得這種罐頭刀不太好用, 好快就爛了 ~ ~ ~
    [版主回覆04/14/2009 19:43:00]咁樣我都係盡量唔用喇!我怕又整爛~

    回覆刪除
  2. 我都覺得呢種罐頭刀好難用呀.
    [版主回覆04/16/2009 20:27:00]都唔算難用既,但我怕好快被我整爛。

    回覆刪除