2009年4月8日星期三

不禮貌的眼鏡服務員

今晚我要去整D野,又咁啱係眼鏡舖附近,原本我係想約熊貓姐姐陪我去,但係佢今晚有約,所以我就約肥仔,因為老公想見阿B,不過娣婦今晚有約不與我地吃。


我湊左阿B放學嗱嗱淋幫佢洗白白就出發,約左肥仔係目的地等,我辦完事一齊行去配眼鏡。


尋日我已有2副心水框,但肥仔都話唔好,咁我繼續揀,阿B緊係又係到揀喇!店員行左係我與阿B之間低頭執眼鏡,與此同時佢又講左D野。


店員:唔好整亂D眼鏡。
我:Sorry!
肥仔:阿B唔好攪喇!
店員:〝摺〞~〝喺〞~


阿B都係唔聽,肥仔就好大力打左阿B手仔一下,成隻手又紅,又有幾隻肥仔拍印,阿B即時好down,僕係肥仔到,我叫佢都唔應我,可想而知佢幾唔開心,我拖阿B過來我到,然後比〝Pingu〞佢睇先冇事咋!店員入左房就我話‧‧‧


我:咁既服務態度真係唔得。
肥仔:我頭先真係想鬧佢。
我:咁你又打阿B。
肥仔:咁阿B真係唔啱嘛!


當時我聽到佢又〝摺〞~〝喺〞~,即刻〝無名火起三丈高〞,我都好想鬧佢,但真係阿B唔啱,為洩我心頭怒憤,所以之後我既態度都有D寸。


老公知道就問我:『你仲係到配?』,我都唔知,我冇諗過去另一間。眼鏡下星期就有得拎。


這間眼鏡舖係上樓既,得兩個職員,一個係房負責幫人驗眼,另一個就係舖面,但係舖面換左人,可能之前果個冇做,以前果個好helpful,又好人,又會比意見你,而家新呢個係後生仔,只係會夠鐘就趕客走,好似我尋日咁老公約我食晚飯,我唔係歧視後生仔,不過,我覺得佢既工作態度唔得。


之後又去日本飯堂食晚飯,去到見到娣婦同事一家都係果到吃。



2 則留言:

  1. 今時今日咁0既服務態度, 真係唔掂呀 ~ ~ ~
    [版主回覆04/10/2009 07:26:00]直頭唔掂喇!要去陪訓下~

    回覆刪除
  2. 小孩子不懂事~一時手多多都不能怪他
    店員這一點都想不到, oh man~

    [版主回覆04/10/2009 07:28:00]雖然佢睇落二十多歲,但在我眼中都係一名細路,所以現時好多年青人真係唔多掂。

    回覆刪除