2009年4月29日星期三

大頭蝦晚飯

前排我分別見過兩位好耐冇見既好友C小姐和P小姐,今個月係C小姐生日,趁此我地3人又可以聚下,就約左今晚去銅鑼灣食晚飯,大家都係嗜辣之人,就揀食泰國餐。


尋日我將上次太creamy綠茶慕絲蛋糕,改良過,成為4吋香濃綠茶慕絲蛋糕就當係C小姐既生日禮物,因為太耐冇接觸唔知佢鍾意咩,話係改良,但個心好擔心怕唔好食。


我諗我可能太擔心,又或者太趕忙,攪到忘記左帶它出街,我晏晝3點幾跑完,回家洗白白,就立即去湊阿B放學,再與阿B玩一陣就出門口,落到樓下等車C小姐來電,這樣才記起個蛋糕,跟住就巴士去港鐵站,再搭一個站回家拎蛋糕,再坐港鐵去銅鑼灣,咁樣我就遲左15分鐘。


我地6點幾係Sogo集合,銅鑼灣P小姐最熟,就帶我地去食泰國野。我地坐低野都未叫,就開始影相,真係影得好開心,P小姐都有帶相機,佢專登charge足電,難得有人陪我影,除食物之外當然仲有大家既合照喇!我地由約7點又食又傾又影,直到9點先散。


我唔鍾意搭港鐵,所以要巴士轉巴士先回到家,我等第一程既士老公來電放工,佢話尾程巴士站搬左去好僻靜既地方,有時佢搭都係得佢一個人等,但我堅持要搭,我上第一程巴士冇耐,老公再來電話係尾程巴士站等我,老公有幾條回家路線,佢專登揀我呢條,咁即係佢擔心我喇!從來都未試過用行動或親口講擔心我,我心都甜。


今晚呢間泰國餐廳食物都係一般,但價錢唔算貴,叫左6樣野埋單都係二百幾蚊,呢餐當然係我與P小姐請壽星女喇!可能價錢唔算貴,所以有D份量細左D,其他份量都OK既。



冬陰公:睇落唔係好大碗,但可以分到右邊3碗份量的湯,可惜鹹,而且唔夠辣。



馬拉盞通菜:味道OK。



泰式蝦春卷:味道冇乜特別,但蝦肉好似唔多新鮮。



酸辣無骨鳳爪:唔夠酸和辣,份量少。



椰汁紅咖哩 (牛):又係冇乜特別。



薄餅:專登orde來點紅咖哩。



食飽飽就切蛋糕,大家都讚好味,而且添食,得到大家讚賞真係好開心,食唔晒C小姐帶回家添!



我見烘焙店冇4吋蛋糕盒,記得〝吉之島十蚊店〞有,所以去左買,雖然係貴D,但都幾好用,質地都夠硬。



2 則留言:

  1. 個蛋糕睇落好正, yummy yummy ~ ~ ~
    [版主回覆04/30/2009 15:10:00]真係幾好食,朋友大讚,我真係好開心。

    回覆刪除
  2. 睇o黎成餐飯最好食o既都係你個蛋糕喎!!!!  我都好鍾意食綠慕絲o架!! 好味, 好味!!
    [版主回覆05/02/2009 17:27:00]慕絲又好食又易整,冇焗爐都可以整,真係唔錯架!

    回覆刪除