2009年4月12日星期日

開心喧嘩@老公生日派對

12 April 2009


上次沒老公開心自由行食晚飯時,已book左今晚7點來這間樓上Cafe幫老公慶祝生日,名義上係幫老公慶祝生日,但實際係大家聚下,因為難得就到時間,有D都已4、5年冇見。


大家坐埋就講返以前寄宿既趣事、曳事和樂事,不過,熊貓姐姐有D事都唔知,唔係因為佢係女生分宿舍,而係佢係唔係寄宿生,所以有時老公佢地會叫佢和至Fit姐姐幫手帶貨架!咩貨?梗係野食喇!雖然我唔係佢地同學,但都聽到捧腹大笑,每次聽都可以笑餐飽。


今次我地係以BBQ型式,仲係自己燒,我最鍾意BBQ,但我冇乜機會埋爐,因為已經有兩個高手。



老公唔多鍾意食蛋糕,佢比較喜歡Cup Cake,但高佬叔叔女友與我一樣都好鍾意食芝士,所以我就整左個芝士蛋糕。



同屋住大女話要睇大電影,我抓晒頭咩大電影呢?我叫佢帶我去,原來裡面有個投射播放緊賓尼兔卡通,後來細女都來找我,咁我地就一齊睇。


睇完返出去,就發現有泡芙食,原來係高佬叔叔女友記起,呢個BBQ餐送的〝墨西哥脆片配鮮番茄醬及蜜糖乳酪〞沒有來,經理就用泡芙作出補償,但一放低已一掃而空。老公就與經理講,經理再比多兩粒,而我就有得吃嘞!


大家都傾到唔捨得走,可惜要打洋。回到家記起上星期老公生日既綠茶慕絲蛋糕仲有兩個未吃,所以大家洗白白後就吃,我問老公可唔可以吃晒兩個,佢話No,食食下又叫我吃剩半隻比佢。上次問再整佢會唔會吃,佢話唔知,今再問就話會,我聽到不知幾開心。



1 則留言:

  1. 祝你蝦子餅生日快樂 ~ ~ ~
    [版主回覆04/14/2009 19:20:00]我代佢多謝你~^.^

    回覆刪除