2009年4月10日星期五

沒老公開心自由行

高達叔叔想去黃金海岸影相,上次燒野食講開,高佬叔叔女友又想去行下,不過,高佬叔叔要返工,所以就約左今日去。原本想帶埋老豆呢部菲林機去,但我又拎埋腳架諗住影埋日落,最後都係冇拎去。


尋晚差不多3點瞓,今朝6點醒左,因為頭和肩頸都好痛,人係好攰,但痛到瞓唔著,我係床碌左半個鐘,見瞓唔著無謂浪費時間就起身,跟住就食粒長效,但痛楚依然冇減,等到原定時間地點集合。


今日佢地都好失望,而且話唔會再來,因為冇乜野影,我又唔失望,因為我去過預左係咁上下,不過,就因冇野影,所以就捱唔到影日落。



我想行黃金海岸既跳蝨市場好耐,終於今日有幸行到,老公一定唔會陪我去。我地食野,佢地又與我一齊影相,平時老公唔鍾意我影架!所以佢今日有事返左大陸唔係到,我真係好開心,不過,佢唔返都唔會陪我去影相。



高佬叔叔要去旺角買D野,所以我地出左旺角等佢和老公,順便去埋星期日為老公攪既生會既Cafe食飯兼book位。呢間cafe真係唔錯,連老公都話好。



芝士菠菜焗田螺~高佬叔叔女友極力推介,我試過真係好味,田螺和薯蓉都好多。



酥炸鮮白菌~好味。



白汁吞拿魚長通粉~好味。



水秤座皇牌焗芝士海鮮闊麵~好味。



煙肉洋蔥蜆殼粉~好香煙肉味。



一籃子雞翼~食第一啖覺得一般,再吃多啖就覺得唔錯。



火辣雞串燒~一般、冇特別,但唔難食,一D都唔辣。



泡芙~好味,中間好似夾雪糕,眨下眼就冇晒。



沒有留言:

發佈留言