2009年4月30日星期四

有新貨@Boutique

尋晚開心果姐姐係Facebook約我今日行街,而家科技發達電話都唔駛打就可以傾計。原本佢今日要回大陸公幹(即日來回),但臨時有變不用上,所以可以早D行街。開心果姐姐問我想去邊?上次與阿嫂行荃灣,佢睇中左件衫未返貨,咁就去荃灣順便幫阿嫂買。


我地撞啱返新貨,仲有好多新貨未有時間上架,但我見到已經好開心,因為呢間野D衫有D都比較大少少,除左幫阿嫂買衫外,我地每人都買左兩件,其中一件仲係一樣添啵!我、開心果姐姐和熊貓姐姐有時都會買埋同一樣的衫、褲或裙架!


老公話等埋佢吃飯,未收到電話就繼續行,後來我再買多條牛仔褲,我想買好耐,但一直都搵唔到合心意,今次有開心果姐姐幫眼,所以買得安心D。


大家都唔知晚飯吃乜?我就打電話問娣婦時,得知阿媽陪老豆去左急症室,我立即打比阿媽看過究竟,原來老公又氣促,又要留院,而家咁夜明天先去醫院。


我地週圍行,最後揀左一間我想試好耐既迴轉壽司,食物又係一般,但飯大舊左D、又酸左D,價錢唔係平又唔係貴。



老公又係例牌order剌身。



1 則留言: