2009年2月28日星期六

有獎遊戲飲宴@御苑皇宴MegaBox

今日係朋友〝電腦奇俠和愛心小姐〞結婚大喜日子,我當然會化個妝去赴宴喇!所以就要戴Contact Lenses,雙眼唔慣好攰,又成日唔記得自己化左妝,塊面癢就用手抓,有次仲用水來洗面,好在一掂塊面〝叮〞一聲記起化左妝,唔係就不得了喇!


一出電梯已見到佢地個紙版公仔,又有結婚相,旁邊仲擺左支好靚既羽毛燈添!



現時流行係婚宴場地舉行證婚儀式,他們都不例外,我遲左15分鐘出門,以為趕唔切5點到婚宴場地,好在一切順利係10分鐘前到達。新娘子為這個婚禮努力減肥,今日成果令我都要加倍努力,而新郎哥從未見過佢咁正經,在舉行證婚儀式時發生左D攪笑事。



  • 律師講錯左新神個名,大家立即〝O〞晒嘴,不過,佢都兜得返。

  • 新郎宣讀誓時,講講下支無線咪冇聲,跟住由頭讀多次就OK,但都係用同一支咪,亦都冇整過架啵!

  • 互相戴結婚介子,新郎幫新娘帶介子時,新娘舉起左手,但新郎想拎左手,但又想拎右手,有點不知所措,可能太緊張喇!


大食仔見到這個冰雕,就問點解滴水既?我話因為熱囉!



證婚儀式完結我地就落左去行商場,落到去老公想飲野,咁大食仔和大食媽留係兒童天地睇野,我與老公就去美食廣場搵食,老公見到〝MOS Burger〞話食,但我話食〝麥麥〞平D,佢堅持食〝MOS Burger〞。食飽飽又行一陣,正想與大食媽聯絡就見到佢到,然後又一齊回酒樓。



我地坐28號檯,靠窗邊。



每張檯都有花,入席時收回花放晒係窗邊。




Souvenir係朱古力和年曆咭,年曆咭有2款。



新郎和新娘在門外守口等待入場,全場熄燈燃點起爉燭。我飲緊橙汁,職員問要唔要紅酒?老公唔喜歡飲紅酒,佢貪高興又要,仲要多杯比我,我飲左少少,其餘既老公渴掉。



今晚既餐牌。



我地得6個人,另外6個就係新娘子既同事,但都冇來齊,我地呢圍得9個人,所以大家都食得好飽。




今次飲宴有遊戲玩,仲有獎品添啵!大會派左3張圖,然後係電視顯示同一幅圖,不過,就有5個地方與手上的圖不同,大家要鬥快找出錯處。纖瘦小姐話好想要,所以我地每次都好努力搵,每次都遲人一步,終於到最後一幅我地革命成功,小禮物贏左就有3包,即係12個每人可以有一個。


之後仲有估電話號碼、鬥快send SMS,但唔知有咩獎,因為大家知道不及人家快,所以我地放棄左,繼續食野。



返到屋企影相,無意中發現背面有D野,原來唔係唔食得架!係〝電腦滑鼠手墊〞。頭先新娘同事仲話〝明天有早餐食喇!〞,我立即打比大食媽,大家都笑到收唔到聲,大食仔知道立即好失落,仲話聞到麵包香添!



3 則留言:

  1. 笨媽媽快樂家2009年3月2日 上午1:45

    個包真係好得意,點解減肥嗰篇唔可以回應既.食方包唔好食皮呀,因為D皮最多脂肪,食埋皮減唔到架.
    [版主回覆03/02/2009 19:04:00]哎呀~原來係咁架!我鍾意食皮,同埋有皮感覺上大塊D,所以全部買晒有皮吃,咁樣我都要轉一轉先得。 我而家開番可以回應喇!

    回覆刪除
  2. 一圍坐得九個人, 每樣野都可以食多 d , 正呀 ~
    [版主回覆03/04/2009 12:02:00]我都係食番自己果份,因為果排每日肥半磅,諗起都怕怕。

    回覆刪除
  3. 打搞晒, 因為我SEARCH御苑而入到黎!
    [版主回覆03/05/2009 07:29:00]歡迎你到訪!

    回覆刪除