2009年2月21日星期六

碰巧相聚

今日原本係冇街去既,但我又想出去行下啵!等我諗下有冇野買先,諗~諗~諗~有喇!我要出旺角,都有幾樣野要買。


突然老公11點幾起身睇電視,我就向老公表達我既意願,佢話旺角有好多人唔想去,平時我都唔鍾意去,但我要買野嘛!老公當然冇我符喇!老公約12點又再瞓過,我等到1點幾就叫老公起身,然後係樓下食埋野,再搭巴士出旺角。


我行勻全條〝花園街〞,都攪唔到間舖,可能已關門大吉,因為我都有好多年冇行過喇!這條街一向都多人,多人到我被一個迎面來既人撞到差D趴街,我〝哎呀〞一聲,身旁有把男聲〝嘩~〞,佢目到一切,當時老公係我前面,但我地係拖住既,我用老公借力以至不跌倒。


下星期要去飲,尊重大會點都要化少少妝,但我冇面霜要去買,因為自從不用上班後,我就懶只係用清水洗面,cream又冇搽,咁就平平地去〝DHC〞買喇!



離開〝花園街〞去左〝始創〞,老公就打比同屋住問:『下明天去唔去睇〝九巴傑出車長選舉〞?』,碰巧同屋住一家on theway來旺角,於是就約埋一齊行街和食晚飯。


我決定他們到來到時回〝花園街〞買鴨,阿B近排識扮鴨聲和做手勢,我諗過唔一定要係洗白白時玩,所想買來逗他。見面後一齊行下,又去食Tea,然後大家又陪我去書局睇書,我地仲約埋高達叔叔食晚飯添!


同屋住老婆話前排兩個囡先提起我和阿B,話好耐冇見過我地喇!佢兩個囡話學校有個男生好似阿B,佢見過後發現係啵!面型、髮型和輪廓都與阿B相似,但隻眼就冇阿B咁大。



高達叔叔家附近有間〝羽壽司〞,開店我已想試,想左咁耐終於如願喇!高達叔叔攞定籌先。間舖不是太大,我地大連小有7個人,order檯不多,我地坐左〝吧檯〞,所以有好多都冇影相,



食物水準都OK,有啲re-order添!而最好食就係呢4款。


帶子壽司~原本order〝珍寶帶子壽司〞,但店員話〝帶子壽司〞做緊特價,我地就order來試下,來到隻帶子都好大隻,咁珍寶咪唔得了。


吞拿魚腩~老公order,來到一件壽司鋪左2塊魚腩,老公與高達叔叔一起品嚐,大家都話好味,跟住老公食過番尋味,又再order,第2伴雖少,但比第一件好味。


吉列生蠔壽司~粉漿不多不少,隻蠔又夠大隻。


隻蝦我忘記左個名,但味道唔錯,所以都有re-order架!



佢地order左〝菊正宗〞,我好鍾意個酒瓶好得意。食完佢地去打卓球,不過老公攰我地冇去,高達叔叔和同屋住一家去。


坐車回家又諗起,頭先係〝花園街〞既冷,真係好想織頸巾,但織好又唔知送比邊個,又唔知有邊D志願機構有需要,大家知道就話我知,諗諗下就不如自己做衫,還掂而家既我咁難買衫,咁樣又可以打發下時間,又可以自己design和晝衫,但身形變大左咁多,要再度過尺寸先得,有D位好難自己度,搵日搵朋友幫手先。



沒有留言:

發佈留言