2009年2月8日星期日

開心遊@海洋公園

今日係阿B第一次去〝海洋公園〞,
我地入到去就排隊睇〝冰上冒險奇緣〞,阿B又點會一齊企定定排隊丫!



排隊既欄杆就係阿B既遊樂場,玩得不亦樂乎。



阿B好鍾意熊貓架!擺埋pose同佢影相添啵!



阿B要轉風車,但我地要佢一定要轉〝身體健康〞果個。



從遠處已聽到鼓聲,鼓係阿B喜歡樂器之一,所以佢又點會放過,佢打得好起勁。



阿B一臉倦容,因為佢今日7點幾就自動起身,
食早餐時已見到佢有倦意,係坐穿梳巴士時,差不多落就瞓左,
落車後冇耐就醒,前後只係瞓左十幾分鐘,所以佢好攰。



一見到佢地就精神晒,簡直唔捨得走。



佢起勢要攬住海獅。



我地再落去睇真海獅,阿B幾聚精會神。



肚餓醫下肚先。



阿B係海洋劇場,但唔係睇表演,而係睇劇場後既機動遊戲。
阿B既倦容又再次出現,所以劇場完場後就瞓左。



阿B趕得切係坐登山纜車起身,total瞓左一粒鐘。阿B第一次坐,所以有D驚。



阿B個樣好期待啵!佢期待既係睇熊貓,仲睇到唔捨得走。



阿B一入海洋公園見到呢隻手已愛上,簡直係愛不釋手,
所以我地臨走時肥阿哥就買左2隻比佢玩,其中一隻緊係比我地同佢一齊玩架喇!
除此之外,肥仔與娣婦都買左隻杯比阿B。



我地食完晚飯,就坐巴士回家,丈丈見阿B眼瞓,
就抱佢瞓,但都唔瞓,仲係到偷笑添。



2 則留言:

  1. 海洋公園始終是小朋友的樂園呀 ~
    ~ ~ ~ 元宵節快樂 ~ ~ ~
    [版主回覆02/10/2009 15:05:00]我都預祝你〝情人節快樂〞。

    回覆刪除
  2. 小朋友去海洋公園實開心啦
    [版主回覆02/10/2009 15:05:00]我都預祝你〝情人節快樂〞。

    回覆刪除