2009年2月14日星期六

增肥情人餐@情人節2009

今朝7點幾就起身,佳因之前應承左老公會整餐包做晚餐,但尋日忘記左買鮮奶整包,所以就要落街買。我8點鬆D預備開門落街,突然老公問我去邊?我問佢係咪怕我走左去?唔係啵~佢話擔心我一個人走去食早餐啫!跟手又再瞓。


剛才搵〝依士〞時,被我係〝百佳〞發現〝Westgold〞無鹽牛油又減價,緊係唔執輸又入貨喇!今次唔知減到幾時呢?然後再去買份報紙比老公。


我趁麵糰發酵時,走左去醃鹹柑桔,而家有兩盎做嫁奩喇!老公九點幾起身食野,以為佢食野食藥喇!佢話藥唔掂唔食,食野只不過係胃痛咋!食完又瞓過。


老公前日想去〝CitySuper〞買牛牛,但又唔多捨得,後來佢轉移目標尚品~Tasy Choice。老公1點幾自動起身,我地係樓下茶餐廳食完野就去尚品~Tasy Choice


老公唔想專登搭車去只買牛扒,係丫~老公唔同我,佢比我慳家節儉好多架!果附近成日都有好多開倉,我地就週圍行下撞下,出乎意料係冇,老公係唔想之下提意去〝Trendyland〞開倉,我尋日先係門市買左條毛巾,估唔到平時唔會去既老公,係冇選擇下都會去,去到又買多條毛巾。


頭先搭車經過尚品~Tasy Choice見到店內有好多人,而家人群依然未散,凍櫃內牛牛差不多空空如也,我佔有利位置等re-fill立即揀,我地揀左2塊〝肉眼~安格斯(美國),因為肉眼肉質比較腍,每塊扒價錢等於一般餐廳一個扒餐,老公話都唔算平,咁當然係冇肥阿哥果D〝平靚正〞架喇!埋單時比左包混有鹽粒、黑胡椒和不知明的東西,包野係食既時候灑面吃,緊記不要拎去醃。



頭先行經批發時商場時已見到牠們,走時仲係到,見咁得意就影低先,我影既時候有人同我講牠好乖,應該係佢地主人,佢地每日都會係到架!怪唔之得有D面善喇!之前應該係到都見過,因為我識得有隻狗又係戴眼鏡。


佢個名好似叫〝Dolly〞囡仔來的,每人都會戴不同款式的眼鏡架!



牠叫〝Bo Bo〞好曳架!



Dolly頭先在睡夢中,而家睡醒緊係來多一張喇!有途人見到我影,佢地又跟住影。



我地去〝佳寶〞買埋帶子就回家,老公正預備眠一眠,電視剛講完有位聖人被人係燒架到燒死,老公就即刻同我講〝用牛油煮丫你〞,我侄一侄然後意會到佢指煎牛扒,但用牛油煎好肥架喎!我侄既係以為佢話我肥要用牛油煎我出咁D油,同老公講番笑到我地死。


以前瘦時我全用牛油煮食,但而家唔敢,今次老公order唯有遵命喇!老公係我差不多大功告成就起身。



餐包我放入焗爐焗暖,個包都唔敢搽咁多牛油,因為煎已用左牛油,餐湯我想自己煮,但老公話用罐頭得喇!



老公食食下又話肚脹,所以樣樣都食剩,唯獨是牛扒吃光。



我就緊係全碟吃清,老公呢塊係細D,但雪花比我塊多,所以我塊煎到5成,而老公塊就6成,但老公試過兩塊,我塊比較〝鞋〞,我有好野都係讓比老公,可能呢D就係女性本性。


我同老公講我塊扒好似〝中國版圖〞,但老公話緊係似〝美國版圖〞喇!望真D又係老公啱啵!



沒有留言:

發佈留言