2009年2月26日星期四

Facial‧電髮@飲宴準備

今日真係好忙,12點約左去尖沙咀做Facial,然後要湊阿B放學,4點幾再去電髮,夜晚又約左熊貓姐姐行街食飯。


我9點幾起身個頭比尋日痛得還要利害,我諗係肩頸痛引至,跟手立即貼膏布,梳洗完都係要食粒長效先,跟住再回床抖下,十點幾拖到無可再拖起身洗頭,再煮早餐吃。


Facial一向我都冇興趣,今次係之前訂雜誌代理來電跟進一D事,佢check到我A/C有個free既facial優惠就到期,問我有冇同事聯絡過我,就算有我都可能reject左,佢介紹一下間野,又話會有醫生接見我,我見星期六去飲,所以就應承左。


我去到一開門見到好多人坐係到開會,以為去錯地方,原來佢地逢星期四早上都會與醫生開會,帶左我入房填資料,再與我講解,除此之外,我與她都傾左好多大家既私事,咁緊係可以講既事喇!


這間係醫學美容中心,我一直以為即係美容院,但原來呢到有註診醫生,可以問有關皮膚上既事,但你有傷風感冒都可以幫你睇既。


我做完Facial後,最後都係join左十次〝EGF Basic Facial Treatment 60mins〞,而且比左 Cream我,臨走時比左個袋我裝埋對拖鞋走,我見對拖鞋唔係一般酒店既拖鞋,所以就帶走埋。


老公知道我要去做Facial開始,就不停同我講不要比人厄,其實我都有推過,但做左出來效果又真係幾好,而且個女仔又幾好人,對於塊面我從沒有要求,但從今日起我要對塊面有要求,而且要好好愛錫一下。


我湊左阿B放學,再與他洗白白,約4點預備出門口時,阿B就話要去厠所,仲要係去大人厠所,自己係門口除鞋行左入去,我幫佢除片和褲,再抱佢上去,上到去又週圍郁,最後要面壁就痾左臭臭,又要幫佢做埋善後工作,真係急死我,因為我趕時間架嘛!衰仔近排每次係我出門口先痾臭臭。


我見有D肚餓,買碟炸兩去髮型屋到吃,去到髮型師剪緊,我就食野又等下,5點幾就開始卷髮,差不多卷完老公來電放工。6點幾老公與熊貓姐姐來搵我,我整到約8點就完成。


老公等緊時已經肚餓,所以立即動身去食飯,我地去左日本飯堂,食物質素比之前差,老公知我地食完要行街,所以話食完回去先,熊貓姐姐話我地行一陣啫!大家都係冇收穫回家。


之前老公話要O.T.,所以我就約熊貓姐姐去街食飯,點知今日又話唔駛,若果唔係就可以行耐D街,可以幫助消化一下,就算行街我都係Window Shopping,因為今日已用左幾千錢蚊。等車時我問老公‧‧‧


我:老公有冇嬲我丫?
老公:冇嬲,你都碌左咯!咁我咪買少D野囉!



沒有留言:

發佈留言