2009年2月8日星期日

沒玩機動的一天@海洋公園

今日係肥仔正日生日,正日生日去海洋公園係免費,所以相約我、老公、肥阿哥和阿嫂一齊與他一家去玩一餐。


今次係我第一次冇玩機動遊戲,雖然冇玩機動遊戲,但兒童王國都唔夠時間去,就要走喇!因為等〝冰上冒險奇緣〞和〝海洋劇場〞用左好多時間,每到都用左45分鐘等候,但睇就只係用左30分鐘。


今早約左9點係〝大家樂〞齊齊食早餐,然後坐城巴去金鐘,由於跑馬拉松封左路要改行紅隧,落車行去搭海洋公園巴士,但我去咁多次都係車等我,今次就要排長龍打蛇餅先上到車,幸好車多都唔係等左好耐。多人搭車自然公園內又多人,亦都係我第一次見公園內咁多人。


大樹灣落車,入場卷以前係風景靚好多,而家圖晝好肉酸,肥仔排隊登記拎入場卷,我地11點半由集古村果邊開始行。



這間係全海洋公園最大,款式最齊既精品店,就係入口處。



再行前D就見到牠們喇!



〝冰上冒險奇緣〞排左45分鐘,睇就係半小時。排隊時以為係中間有個溜冰場,然後觀眾就圍係旁邊坐觀賞,入到去形式就好似戲院一樣,未開幕前仲以為係播片,開幕後原來台上有個小型冰場,雖不是大型表演,但個冰場咁細要表演都有一定難度,所以我覺得唔錯,最好睇就係凌空邊蕩鞦韆邊表演雜技。





肥阿哥有D餓,沿路搵到有魷魚,就買來醫下肚,一兜要32蚊都頗為貴。



太平洋海岸



係呢到望落去機動遊戲果邊好靚,成幅晝面都好soft好舒服。



工作人員質班海豹玩緊,當時阿B睇到眼定定。



落去下層,突然有隻海豹游過,剛好被我攝入鏡中,牠正在游背泳,阿B見到嚇到彈開左,唔敢靠近玻璃。



行完呢到就大家搵位醫肚,本想係美食坊吃,但一個叉燒飯都四十幾蚊,〝麥麥〞又唔係好遠,所以我、老公和肥仔就去〝麥麥〞買野食,但呢到係冇餐之餘,仲要係得基本野,我地就每人買個包、飲品,再買D薯仔和麥樂雞吃。


海洋劇場~海洋伴我心


食飽飽就去海洋劇場,又係等左45分鐘,但睇又係得半小時。係臨開場半小時前,就有人表演樂器,跟住又有人表演舞獅。



表演真把鬼,比以前遜色好多,以前又海威小姐睇,有機會再去都不用睇。



海洋館


睇完劇場再去海洋館,唔知係咪散場關係,又係打晒蛇餅,仲要人潮式入場。



娣婦話副鯊魚牙係放係〝鯊魚館〞,但〝鯊魚館〞都改建為〝中華鱘館〞,頭先〝中華鱘館〞外面棟牌〝改善工程進行中設施暫停〞真係嘥氣。


我見到有D魚肥阿哥魚缸都有架,咁緊係冇呢到咁大條喇!最衰阿B瞓左,唔係實大開眼界啫!



我地見阿B未醒,就去機動遊戲到坐下,順便讓3位吸煙人士去充電。



頭先就係來呢間〝麥麥〞買野食,佢地想玩攤位,但公仔實在太肉酸,若果贏左都唔知要唔要好,所以最後大家都放棄左。



水母萬花筒



一入到去阿B就醒喇!可以睇到水母,但老公全部都係〝垃圾膠袋〞,又幾似啵!



登山纜車


我地有6大一小,但我地三兄弟姐妹有咁上下份量,唯有分2架纜車,肥仔一家三口一架!我地揀左靠山的纜車,因為老公畏高,佢全程hold住條扶手,肥阿哥一D都唔驚,而我與阿嫂有小小怕,因為都幾高嘛!全程停過3次,當時個心真係驚架!若果係100%安全就算離地我就唔怕,入到車廂我要與肥阿哥每人一邊作平衡。



大熊貓園


下纜車都已5點9,跟住就立即向大熊貓園進發,因為聽聞公園7點關門。



嘩!咁晏都仍然咁多人排隊,熊貓魔力非同小可。




以前係海洋公園睇過熊貓,但好似唔係係呢到,而家有4隻熊貓,不用說已知邊4隻。左邊係〝佳佳〞;右邊係〝盈盈〞和〝樂樂〞,〝盈盈〞和〝樂樂〞係在同一個地方,但我唔識分辨佢地。



〝安安〞開餐喇!首先安安入左間房,然後工作人員出來擺竹葉,安頓好一切走人,再放〝安安〞出來用餐,阿B睇到唔捨得走。



外出等阿B時見到個月亮好圓,因為明天係〝元宵節〞,老公問我點解唔影相,我部普通野影得唔靚,諗諗下都係影,點知老公叫我收埋算把喇!無謂獻醜。



一入集古村已想買好得意既企鵝,我係想買另一隻得意D架!但老公話呢隻可以變〝咕臣〞好D,所以臨走前先買,咁就唔駛拎住。



變身後既〝企鵝咕臣〞。



我地臨關門前15分鐘離開。



搭回城巴去金鐘,見阿B肚餓,所以去左落車對面既日本舖頭食飯,雖然水靜河飛,肥阿哥都讚好,阿嫂話佢好少讚野好食架!但老公都係果句,lunch來多人未必有呢個水準。



2 則留言:

  1. 請問依家海洋公園仲係唔係超多人呀 ?
    我已經兩年無去啦, 07年去的時候, 正值星期六, 人山人海水泄不通, 想睇劇場表演就要提早個半鐘攞位, 真係勁辛苦呀 ~  ~  ~
    [版主回覆02/12/2009 11:20:00]係丫好多人,乜都要排隊,所以今次都玩唔晒D野,大多時間都花係排隊上。

    回覆刪除
  2. 笨媽媽快樂家2009年2月10日 下午9:26

    企鵝咕臣好靚
    [版主回覆02/12/2009 11:20:00]我都覺得好靚唷!

    回覆刪除