2009年2月27日星期五

開心晚餐@屯門

尋晚收到明天做姊妹既纖瘦小姐既電話,佢回家將所有野襯一襯條晚裝裙,可惜件外套唔係好襯,所以佢就上網問之前看中的那件。她已和賣家約好時間和地點明天交收,當時她的聲音,又開心又雀躍。


晏晝收到纖瘦小姐既電話,已交收完,並且買埋晚裝手袋,手袋又啱佢心水又唔貴,佢簡直開心到癲,緊係喇萬事俱備,連東風都有埋,我都感受到她的喜悅。我本來都想陪佢去,但我要搽甲油,而且今晚又約左朋友吃飯。


今晚我入屯門吃飯,因為迪迪媽住屯門,佢將迪迪仔交低比隔離屋湊,放工就要湊回迪迪仔,為方便她就揀屯門。等迪迪仔吃埋晚飯回來,就外出吃飯,迪迪媽揀左附近既日本野食,等既時間我地又傾下,又講返兒時往事。


迪迪媽揀左附近一間日本料理,佢話平時見到有好多人排隊,佢未試過今日就試下,今日我地不用等位,但食物水準就好一般,朋友話下次都唔再幫襯。食飯時我地傾下下星期既聚會,迪迪媽叫我教佢整鮮忌廉蛋糕,因為見到我facebook既相覺得好靚,仲預備當晚大家一齊玩煮飯仔。


我地差不多吃完,迪迪爸來電回到家,迪迪爸近排O.T.都好晚先返,所以冇預他和我地吃飯,唯有一陣買外賣。成晚我都被迪迪來講既野笑死我,真係好開心,迪迪媽話平時係屋企,佢地兩公婆都被個囝講既野笑死,而且又多野問,小朋友緊係每事問架喇!好過唔講野丫!小朋友真係為屋企增添歡樂氣氛。


迪迪仔4歲,佢食飽飽無野做,而且佢好鍾意影相,所以就影左以下幾張相。我叫佢唔好影我,但佢係都要影,所以我就用手遮住。



奇怪果汁:係跟〝咖哩豬扒飯(自家制)〞,咁夜唔飲甜野,忘記問朋友味道如何。



醃菜係前菜都OK,而麵豉湯就係跟〝咖哩豬扒飯(自家制)〞,味道唔知,因為不想吃太多野,但我又忘記問味道得唔得添!



咖哩豬扒飯(自家制):尋日我去日本飯堂都係食〝咖哩豬〞,見到寫住〝自家製〞,所以諗住一試。見到塊豬扒仲熱辣辣,又幾厚咁,應該都OK掛,食落就如心中所想〝不及日本飯堂〞,物質帶點鞋,而咖哩都不是日式的。



雜錦天婦羅:冇乜特別。



墨魚咀:一般,又係冇乜特別。
雞軟骨:餐牌唔見有,問佢話有,一心以為係椒鹽,來到係串燒,燒得好乾。


呢幅相都係朋友個囝影架!我覺得都唔錯丫!



吞拿魚壽司:朋友不吃生野,若拿魚會靚都會吃,我就唔吃魚。朋友見到好乾,就只吃一件,咬左半件後已不吃,最後都係吐回口中半舊出來,即係一件都冇吃到。



帶子壽司:隻帶子好大隻,好似珍寶一樣~好味。
蛋壽司:賣相唔得,而味道就一般。



沒有留言:

發佈留言