2009年2月13日星期五

黑色星期五2009

老公lunch後來電,佢話我知痾左幾次,4點幾再打比老公,想話佢知等阿B瞓醒就去街,因為尋日應承左阿B。我聽到電話背景好嘈,估唔到老公去緊睇醫生。


我與阿B行住街等娣婦放工,與娣婦會合後我就去睇衫,終於等到間boutique開喇!緊係有收穫,原來上星期六都有開,但現時人流唔多,所以佢開晏晝5點幾。


今晚與娣婦同事一家去左日本飯堂吃飯,一早問左老公要吃牛肉粥,吃完就去買,另外買多碟炸兩,因為我想食,老公都吃左幾舊。


晏晝3點幾老公去睇醫生,4點幾回公司交低事宜就閃人,醫生話佢腸胃炎,應該係由感冒引起,可能係老公身體好頂得住,但腸胃就唔好,感冒菌入左腸,所以痾和發燒,唔知係咪我傳染比老公呢?因為前幾日唔多舒服,食2粒Panadol好好多,老人家話傳左比人,自己就會好架喇嘛!


老公話呢個醫生唔多掂,佢燒到102度居然唔比退燒藥,老公問護士,護士問醫生,醫生先開退燒藥咋!冇計喇,老公公司要佢地用醫療咭睇醫生,用親醫療咭藥都唔會好喇!


頭先老公回家時,電梯到7和8樓之間閃一閃,又顯示係11樓,跟住唔郁,然後向下滑左少少,再到十樓又侄一侄,所以佢叫我回來時唔好搭果架電梯。回家途中不斷諗,若果疑有問題電梯停係大堂,另一架係上面,一直冇人搭疑有問題果架,咁我咪返唔到屋企囉?好在去到大堂疑有問題果架上行中,事後我問老公頭先怕唔怕困電梯,佢一D都唔怕,只係怕架電梯下墜。



1 則留言:

  1. 希望你老公早 d 好返, 同你一齊過返個開心快樂的情人節啦 ~
    My friend, wish you ~

    [版主回覆02/14/2009 11:50:00]我代老公多謝你先,我都祝你〝情人節快樂〞!

    回覆刪除