2009年2月16日星期一

趕忙的早上

我每日都靠手提電話個鬧鐘叫我起身,尋晚手提電話用盡方法都開唔到機,個電話都用左3、4年可能太舊,唯有用情侶電話


今朝張開眼望個鐘已7點7,再望下老公,出奇地係張開眼,我立即彈起身讓老公梳洗先,但老公話讓我先,我就唔客氣,因為我要回娘家湊阿B返學。我望下個電話,電話個鐘我未調教,怪唔之得唔響喇!真大頭蝦。


大家梳洗完畢預備出門口時,老公話仲係唔舒服,爭紮返唔返工,我叫佢唔好返,佢跟手又話返,成日都係咁病都返工,我幾經阻攔佢先肯休息一天。


老公一陣要回老家睇醫生,因為只得這個夾到他,我想陪佢去,佢又話唔駛,爭議左一輪結果都係不用陪。我就立即出門,之前疑有問題電梯尋日真的壞左,得返一部電梯,我等左好耐記起漏左野,於是回家取回,點知老公又話要我陪佢去,真氣死我,我已經趕住出門口,頭先仲要我浪費時間來爭辯。


我行到半路老公又來電話不用我陪,我專登唔買早餐你而家先講,老公聽到又話冇野,男人真係善變。我湊阿B返學和交低左阿婆,可能要她幫我湊阿B放學,然後回家與老公會合,老公打左去診所掛號,10點45分到診所叫名,食早餐連車程11點到診所。


醫生話老公感冒未清,但已到尾聲,而血壓比一般人低,仍屬正常範圍,醫生話血壓低好過高,但老公長期血壓都係偏低。睇醫生連取藥11點半攪掂,咁我可以湊阿B放學。


我等阿B瞓醒晏覺就帶佢去〝協康會〞上堂,放學後又帶左佢去運動場跑步,跑完等娣婦湊阿B回家,我就去買材料煮晚餐,老公order要吃沙嗲牛肉湯意。回到家覺得肚餓,衫都唔換就開始煮,我仲加多2塊薯餅比自己添。烚意粉時,唔小心被煲柄燙到手指,痛得滯去左沖水,弊喇!會唔會有水〝卜〞呢?到我洗完碗,仲係忍忍作痛,現時紅帶微腫,唯有搽燙火膏去舒緩一下。


今餐都係食左2啖又唔想食,但唔食又好浪費,所以都係食晒,食完後2個鐘仲漲返沙嗲牛肉湯意既味上來,難度我既腸胃有問題?我要瞓明天早起,明天九點要帶阿B到〝協康會〞上堂。



2 則留言:

  1. 男人真係好似小朋友,五時花六時變,其實佢哋係口不對心.
    [版主回覆02/17/2009 16:39:00]我非常同意你既講法,成日話女人善變,男人咪一樣,有時仲婆媽過女人。

    回覆刪除
  2. 哈哈, 有時花多眼亂, 真係好難決擇呀 ~ ~ ~
    [版主回覆02/18/2009 11:34:00]我都明既,但成日五時花六時變,就難測D。

    回覆刪除