2009年2月22日星期日

九巴傑出車長選舉總決賽@2009

今日老公話與尋日天氣差不多,尋日我見佢著短袖衫我又著,點知出到去真係有點凍,所以老公今日著衛衣,咁我咪又跟衫囉!點知熱到阿媽都唔識得,兩日都著錯衫,真係激死。


今日九巴舉辦〝九巴傑出車長選舉總決賽〞,由下午一時至六時,又有巴士駕駛技術比賽、各款巴士展覽、舞台表演、攤位遊戲等。尋日問左高達叔叔會去,但同屋住下午要返工,由於同屋住家與會場同屬一區,所以就約埋食早餐,夜晚就約同屋住老婆吃飯。


我地坐巴士去會場,坐到總站就係會場附近,架車好多人就坐上層最後,到站落車落落下,車突然開前再泊好些,當時真係危險,係我地前面又有幾個小朋友,佢地都係去會場,前面班人聽完我與老公既對話都笑。老公話車長應該有講,因為D人落落下車都停左,只係我地係上層聽唔到啫!


老公:佢一定唔係傑出車長。
我:緊係唔係喇!係就唔會係到渣巴士喇!


我地1點幾就到會場樓下,會場場地就係巴士廠天台頂層,要係門口等巴士上上層,然後落車行一段仔斜路上天台,沿途都有好多人,會場內更加唔駛講,老公話以前冇咁多人來。



上到去就見到有巴士,我等左好耐先冇人係前面,但我唔知巴士型號。




呢部巴士前面有個孔,個孔係插一支野落去攪先有動力開車架!










台上請現場觀眾上台玩,然後又有銀樂隊表演,銀樂隊邊演湊邊有動作架!一D都唔會悶場,老公話有〝迪士尼〞feel。



嘩~有好多人買巴士,我見買左巴士既人,手上最少有十架,老公話與出面一樣價錢,所以一樣收穫都冇。



攤位遊戲又係排長龍,所以我地又係一樣都冇玩。



警車係最新款,上年我係娘家樓下都見過呢款車,老公話係乎合歐盟既車。



電單車就係舊款。



阿B眼瞓,所以就去同屋住屋企坐下,我地去到佢剛出左門十分鐘。之前係佢屋企茶餐廳買過茶餐又抵又好食,所以男士們就落街買,讓阿B可以靜靜瞓覺。我要既豬扒薯條餐都係13蚊,仲有野飲添啵!我飲熱飲緊係不用加錢喇!塊豬扒算厚、又腍又大塊~好味。



等阿B瞓醒就帶小朋友去公園玩,玩完再去食飯。晚飯地方不太適合阿B,所以我地都係買外賣,叫餸食飯。唔知係咪飯唔好吃,阿B要加清湯腩既湯先吃。



肥仔怕唔夠食,所以自己食一個燒味飯,餸不太合同屋住兩個囡吃,所以另一order一個叉燒飯。走時約十點,所以肥仔搭的士回去,我與老公就有順風車坐。



1 則留言: