2009年8月14日星期五

又食又玩@K Buffet

近排我收到P小姐幾個的SMS,內容都係佢唔開心,唔知點解近排有好多朋友都唔開心。我就約左P小姐今晚出來吃飯聚一聚,讓她抒發一下,我選定左一間餐廳。


我地相約6點40分係AMP等,可惜我出門口時又為左阿B與老豆吵野,咩事我都唔想提,攪到我送車尾,繼而就遲到喇!真係激死。上車時我都有通知P小姐我會遲,我好有交帶架!


P小姐見我之前提意過唱K,所以佢等我既時候打比我叫我諗下〝唱K或食飯?〞,佢話唱K可以食又可以玩,見面後決定唱K兼食埋Buffet。


老公知道我出街,所以都約朋友係我附近食飯,然後一齊返屋企。P小姐提意可以一齊唱,我問左老公佢話〝唔喇!〞,咁我地咪兩個人去,後來P小姐個囡都來,結果3個人一齊唱,我地邊唱邊傾。


從拍拖開始每次出街不論多夜要轉幾次車老公都會送我回家,就算佢返左屋企都會專登出來送我,所以P小姐讚我老公〝好〞,呢方面老公又真係唔錯既。


間房唱到11點,估唔到11點鬆D真係有人趕,好耐都未試過被人趕既滋味。老公飯焗都尾升,老公叫我去到大排檔附近打比佢,佢來接我。我聞到老公身有酒味,我坐低又傾左一陣就各自回家。



我諗住〝Green Box〞唔會趕人走,雖然食物質素冇〝New Way〞咁好,我都揀它。可能地點係〝AMP〞難逃厄運,早知兩間都趕就揀間食物質素好既喇!


焗生蠔係送的,我地3個有3隻,味道一般。



全晚最好吃莫過於呢碟。



我以為個撻皮係脆,點知一咬又硬又〝參〞口,唔小心食都會被佢界親,所以我做左白老鼠後,我地只係食餡唔食殼。



嘩~呢杯〝熱參蜜〞,又甜又苦,仲有陣爽身粉味,我唔浪費既,差不多飲晒,食物若果唔難食,但難食程度我都可以接受,我都會食晒佢。



仲有其他普通野~



2 則留言:

  1. 算啦, 卡拉 ok 始終係以唱 K 為主, 對於食物就要降低要求了 ......
    [版主回覆08/17/2009 22:21:00]咁又係,最緊要係唱得開心。

    回覆刪除
  2. K BUFFET 嘅食物質素真係好差....我都唔會點食, 費事辛苦自己!
    [版主回覆08/20/2009 19:05:00]有時為方便都冇所謂~

    回覆刪除