2009年8月9日星期日

暢談童年寄宿往事

今朝我與老公零晨2點幾先回到家中,點解會咁早?去左邊?其實,大家都傾到意猶未盡,但係高達叔叔今日要返工,仲要返7點,加上舖頭差不多打洋,所以唯有下次再繼續。


今次聚會我都算是發起人,大前晚與熊貓姐姐食晚飯時,突然想起榴槤,因為老公唔吃,平時我都冇得食,所以就相約熊貓姐姐今日到家中吃和行街。咁我又想去〝大角嘴~良記,所以當晚又約埋其他朋友一齊係尋晚聚一聚。


尋日老公不用上班,即係我與榴槤又無緣。老公與我一齊搭巴士,但我比他早落車,再轉小巴去熊貓姐姐家,老公去老爺家辦些事,才來與我地會合。


我地行左一陣街老公就到,大家都去醫肚先,當時都3點幾要食茶餐,其實大家由今早到現在先吃東西。跟住繼續行街,我與熊貓姐姐都買左一件同款不同色的衫,而且相約某一日一齊著添啵!同屋住一家四口都來熊貓姐姐家坐下,然後一齊出去。


我地7點出門口,落車後再行10分鐘到〝大角嘴~良記,見到門口有好多人,我既汗不斷在我身上爬行,好在話等多5分鐘就入得啫!但因唔夠人手執檯,等左唔止5分鐘。我地坐門口張檯,所以唔係好感覺有冷氣。


大家邊食邊傾,到尾升時仲講回大家係小學時寄宿的事,佢地都係在〝調景嶺〞寄宿,熊貓姐姐是原居民,所以就不知道佢地當時的慘況,我覺得佢地比而家〝內地寄宿軍訓小朋友〞更慘,但都有開心事,又有百厭事,全間最嘈吵就係我地。


高佬叔叔提出現在北上按摩,但大家都冇準備,所以大家傾好今個月會北上一次,到時我一定會再去〝廚安居〞逛下。我地8點鬆D入坐,傾到1點幾先走,佢地都唔知飲左幾多支酒,多到數都數唔到。


今次冇上次咁好,食物質素差左,但服務依然咁好,仲好殷勤招待添!講左下次再食火鍋就去熊貓姐姐樓下的〝稻香〞,好掛住個〝沙嗲湯底〞。



〝豬骨煲〞有好多材料,但我聞到豬膻味。



大家都吃〝豬骨煲〞,唯獨是我與高佬女友不吃,所以另外叫多個〝沙嗲湯底〞,這湯底鹹得很,要盛起D再加水,才可以入口,沒有沙嗲香,不及上次〝稻香〞的好。



舖下貼著Poster寫了〝大象拔蚌〞,但前面圈住〝特〞,所以唔知佢意思係〝特價〞OR〝特大〞,anyway$350大家都覺得抵,所以order左一隻做刺身。



仕應話這是〝脆骨〞,剛好放在我面前,我見到它就想嘔,不是我唔吃魚的原因,而是好肉酸,連吃魚的熊貓姐姐都話肉酸,不過人人都話好脆好味道。仲有其他食物,但太普通,所以冇影相。



沒有留言:

發佈留言