2009年8月24日星期一

北上滿載而歸~Day 1

尋晚係深圳玩完回來,今朝7點幾叫老公起身已覺得好攰、頭痛和骨痛,再瞓多陣就回去湊阿B,我與阿B玩到3點幾攰到坐係到都瞓得着,所以4點幾就打道回府,真係難為佢地仲要返工。


我返到去上網一陣,又整理一下北上既相,但覺得有點眼花、頭眩就眠一眠,瞓到7點幾老公來電先醒一醒,但情況沒有改善,老公叫我食粒長效,8點幾再起身就好D,但我一D都提不起勁寫Blog,拖到而家先寫。


從這篇開始我會將姐姐、叔叔‧‧‧等字眼省去,因為佢地有好多人都係年紀比我小的。



星期六、日我地北上,今次我沒有上網搵資料,因為同屋住而家係上面工作,而高佬又間中都會上去玩,有佢地就不用煩喇!


前日熊貓北上前去剪髮和染髮,我見我又夠期要剪,所以順便去埋佢果到剪,老公都陪我去,然後一齊去集合地點。


我地預定8點幾搭旅遊巴北上,但高達還未知放幾點,所以我地就去醫下肚。我地身處旺角咁就係掃街喇!


平時老公唔吃我又冇得食,今日有熊貓我終於嘗到〝瘋薯〞喇!後來高佬都放工來join我地。掃完街仲未得,橫掂要去搭KCR,所以行左去太子DSC睇傢俱。電話到我地係旺角火車站等埋YY和高達,再去上水與同屋住兩公婆會合,今次一行8個人。



我地由十點幾己過關到深圳,同屋住帶我地坐巴士去按摩附近的〝天天漁墩〞醫肚,但食物水準都係一般咁喇!


圓盆焗沙花甲:我地原本叫〝圓盆焗沙蜆〞,但冇蜆就改左〝花甲〞,16蚊斤我地叫左兩斤,真係抵。


我食左2隻就開始有D唔妥,唔知你胃痛定腸痛,總之痛既範圍以肚臍為中心,擴散開去有一個大size既西樵大餅咁大喇!食下、傾下又笑下又冇事喇!



鹽焗花螺


\


鮑汁雜菌煲:個汁似茄汁,冇乜特別。



鹽焗雞:雞肉〝鞋〞,但就好入味。



雀巢夏果海中寶:識我既朋友都知我好鍾意食雀巢,所以老公點左呢個餸比我。一心諗住拆巢,個巢一來唔係用芋絲整,二來又唔脆過晒氣,總之就唔好食喇!



蒜蓉西蘭花:賣相好掂,而西蘭花硬度又適中~Good。



瑤柱蛋白炒飯



反沙芋



食飽行過對面街就係按摩地方,同屋住就去搵朋友一陣再來。我地梳洗完就去大堂,但冇位要等,我地7個人迫係兩個位,我食飽唔坐企下。我地等左大半個鐘都未得就去問下,但果D人不停叫我地去VIP房,我地要過夜去VIP房貴好多架嘛!我地緊係唔肯喇!


高佬見我地同佢地講野唔多應,等左大半個鐘就大聲同佢地理論,我地攞住一個宗旨〝樓下知客話有位叫我地上來〞,後來有個經理出來安排我地樓上坐,個經理態度都唔多好,等左一陣就有一間房,我地4個女仕入去先,之後又安排一間3人房比男仕。當時同屋住都未來,所以之後佢要自己一間房。


除左呢件事之外,仲有係女賓部梳洗時都冇人招呼,幾乎樣樣都係自己搵,自己拎,平時會貼身招呼架嘛!原來男賓果邊都係一樣。


我、屋住老婆和男仕既按摩師都好好,但係熊貓既按摩師就好似怕整親佢,只係輕輕力好似摸下摸下咁,而YY既按摩師就好趕時間走,按左2個鐘就心不在然,攪到佢仲痛過未按之前。


今次按摩真係唔掂,大家已講左下次都唔會再來,服務態度差,果間野叫〝美亞〞。


4 則留言:

  1.  花甲和蜆, 都是高危食物,如果煑得唔夠熟都好容易肚痛,都係少吃為妙 !
    有無個間按摩店的地址 ??   話比大家知,等我哋唔好去幫襯 !!
    [版主回覆08/25/2009 21:13:00]我可能嬲得滯,所以冇拎佢咭片。

    回覆刪除
  2. 嘩, 我以前都經常北上食海鮮, 但好少食貝殼類, 安全 d 架 ~
    [版主回覆08/25/2009 21:16:00]咁下次唔叫來吃~

    回覆刪除
  3. 反沙芋我媽咪都識整呀~~
    [版主回覆08/26/2009 11:22:00]阿蘇話反沙芋好難整,你阿媽真係利害~

    回覆刪除
  4. 厙佩佩 xyz 奚明堅 xyz資訊工坊 秦博峰 xyz軟體王 紅佩樂 xyz軟體補給站 逄伶梅 xyz軟體之家 羿雅慧 xyz軟體 卞家諭 xyz遊戲 沙家忠 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 堵俐弘 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 呂郁芸 xyz 幸姵士 xyz 夏介君 大補帖 盍凱雅 大補帖 余毅隆 遊戲大補帖 莘智仁 軟體大補帖 黨銘玫 遊戲大補帖 王奕喜 繪圖軟體大補帖 平家祥 軟體 童少海 軟體 宮得軒 軟體 強之安 軟體 危志禮 軟體 程彥廷 軟體 賀信亦 xyz 苗世旭 xyz 伍彥博 xyz資訊工坊 班育廷 xyz資訊工坊 唐建智 xyz軟體補給站 習初麟 xyz軟體補給站

    回覆刪除