2009年8月5日星期三

不停比較的晚餐

今日一直心絲絲想出街食飯,我湊左阿B放學,再同阿B洗埋白白,就決定出街食。我立即約娣婦,佢剛放工而家回家途中,咁啱佢都想出街食,而阿嫂就有事唔去。咁我就等埋娣婦回來,再一齊出去,肥仔就在外等。


我與娣婦帶住阿B搭小巴,上左車過左幾個站我才發現上左車,應該係搭對面線,唯有去到總站原車再〝嘟〞,再去目的地,真係蒙蒙下。


晚飯地點揀左荃灣廣場,但未知食乜,咁我就可以順便去〝十蚊店〞買咖哩磚,阿媽話肥仔佢地鍾意食,有時叫我煮,我邊樹有咖哩磚係手,所以諗住入貨,可惜去到冇貨。


突然收到老公電話,話而家收工,仲叫我等埋佢食飯,我開心到拍手掌,因為老公晚晚都O.T.到好夜,根本就冇機會出街吃飯。


佢地問〝紅螞蟻〞得唔得?我十幾年前試過唔錯,而且佢與一品螞蟻同一集團,佢地覺得都有信心保證,我地未決定阿B就走左入去。


大家全餐都將〝紅螞蟻〞與一品螞蟻比較,結論係〝紅螞蟻〞不及一品螞蟻的好,但〝紅螞蟻〞又唔係唔好食啵!而係比一品螞蟻差少少咁啫!唯一美中不足就係樣樣汁都好少,好似食白飯咁。


我地order〝精選二人套餐〞揀一款小食和2款主菜,仲有兩杯飲品。另外,老公想吃〝鮮茄汁焗鮮露筍帶子意大利粉〞,而娣婦想吃〝酥炸日本珍珠蠔〞,所以一併叫埋。食到一大半後,怕肥仔唔夠吃,又再加多款小吃和主菜。



酥炸魷魚!鬚 (小吃):好味,但不及一品螞蟻的魷魚兩食好。



蜜汁焗釀雞卷飯 (主菜):雞卷既肉好嫩;汁係豉油汁,味道就似〝燒味飯〞既豉油汁,但汁太少。



香草淡咖哩忌廉汁焗田螺肉飯 (主菜):螺肉好多好味,好香咖哩味,又係汁少左D。



鮮茄汁焗鮮露筍帶子意大利粉:真係好香番茄味,意粉份量少,但帶子份量一D都唔少,可以每人有一粒有多。



酥炸日本珍珠蠔 (5隻):我唔吃生蠔、蠔豉,但愛吃〝炸蠔〞,娣婦就乜蠔都吃。蠔好新鮮、汁又多,但唔食果兩個就覺得〝腥〞。老公都試左半隻,剩下最肥美的部份給我吃掉了。




蒜香雞軟骨:仲油油地,可能漏左order,所以要匆匆出場。都係好好味,但又係圖果句〝不及一品螞蟻的好〞。



牛魔王焗飯:左邊係〝蘿蔔牛腩味〞,右邊係〝黑椒味〞,牛仔骨好味,又係汁少,好似食白飯咁。每人都試左D,剩下的全留給肥仔,但佢覺得怪,所以剩下大半碟冇食。



沒有留言:

發佈留言