2009年8月27日星期四

終於有安樂窩

兩個星期前收到房署配房信,等到頸都長埋終於有定案,我地獲編配老爺附近,可以方便照顧他,唯一美中不足就係間屋好細,所以係擺放傢俱上有的難度。


今次我地獲派新樓,其實原本係〝居屋〞,但大家都知現在沒有〝居屋〞,所以將〝居屋〞都變埋〝公屋〞,所以新屋各方面都好企理,尤其是個廁所好似私人樓咁,大廈大堂有位坐讓人等電梯時坐下,屋外走廊雖窄,但就靚。


我地9點半已到達這裡,我食左一包梳打餅,老公一點水都冇落過肚,攪到11點幾先簽完約,但就有個外判承建商由頭跟到我地尾,耍極都唔走,又怕得罪佢有麻煩,話左肚餓要食野都唔走,真係不知如何應付,咁啱佢office係我地大廈門口,日後真係有排煩。


我覺得個廚房細,但廁所就大,我情願換轉,外判承建商話可能係 for Disable,因為廁所門口闊度可以入到一張輪椅,而屋內全部燈制、對講機和其他制都係剛好坐輪椅既高度可以觸及到的,老公話而家條例係咁要照顧埋Disable人仕。


我今早已上網照晝左一張平面圖,等老公度完尺就可以記下數據,咁就妥當喇!我心中已有個概念,但就要同老公傾下。


大廈外有幾個這類遊樂場,而每座大樓都有平台,平台上亦都有這類遊樂場,所以小朋友來到就一定開心。





5 則留言:

  1. 恭喜晒 ...咁你新居係邊區?

    回覆刪除
  2. 附近環境都幾好喎~

    回覆刪除
  3. Congratulation ~

    回覆刪除
  4. To All:多謝大家的恭賀!

    回覆刪除
  5. 情若無花不結果2010年1月8日 上午10:06

    是不是住藍田村, 我們街坊呀,在此區妳的村都算單位最唔實用啦。

    回覆刪除