2009年8月6日星期四

不要得的服務態度

我尋晚約左熊貓姐姐今晚食飯,因為我要出〝荃灣〞買野,而且又要去換野,換咩?我從高達叔叔處得知〝e-Zone〞有〝三大攝影法寶〞送,但要集齊任何2期印花,再加20蚊換,今日我就集齊可以換。



老公又可以與我地一齊食飯,食飯前又行下街。尋日我已講定要去食〝紅薯粉〞,這裡有兩間,一間我與熊貓姐姐食過,另一就與老公食過,但我覺得與熊貓姐辰試過果間好吃D,所以就揀呢間。今次既服務態度比上次差好遠,而且老公仲話上次果上好食D。


我地坐舖外,好在今日有微風,所以都不是好熱。坐低一陣,〝A侍應〞拎左個餐牌來,我地睇左1分鐘都冇,佢就來落單,都未諗到緊係空手而回喇!我地有野唔明就緊係問架喇!佢態度唔多鍾意咁,再過多陣老公就落order。


老公:唔該,乾撈扁紅薯粉‧‧‧
A侍應:哦~ (落單)
老公:走花生丫!
我:唔駛走喇!你比我食咪得囉!有芫茜,你走青喇!
老公:咁走青丫!唔該~
熊貓姐姐:唔駛走喇!你比我食咪得囉!
A侍應:咁仲有冇丫?
我:冇喇~ (不滿語氣)


我見〝A侍應〞之前態度唔多好,所以就留意佢表情,佢居然〝蔑嘴〞,我先用不滿的語氣咋!跟住到我地order,熊貓姐姐已經講得好清楚,佢仲問要〝乾撈定涼拌?〞,所以到我order時我就逐隻字讀。


我地食完,但未收拾好行裝,老公就去埋單走人,佢話〝A侍應〞成日望住晒,我問老公咁有冇〝啤〞返佢,佢話冇。



1 則留言:

  1. 有呢種人做待應, 簡直就係幫老細落米呀 ~
    [版主回覆08/07/2009 21:57:00]講得冇錯,差劣的態度。

    回覆刪除