2009年8月5日星期三

JR火車

我都好耐冇影阿B,所以今日就影下。
今日我湊放學,老師和校長都話阿B高左,所以比之前瘦。
娣婦話阿B上年高左8CM。


今晚我與娣婦帶住阿B等老公和肥仔放工一齊吃飯,
我地係等既時候去左吉之島行。
阿B發現吉之島內有個類似〝冒險樂園〞既遊樂場,就入左去玩。


阿B上左一架〝JR線火車〞就唔願走,不停上上落落。



架車做得好真實,控制板有好多制,阿B有時又拎起電話聽,真係好攪笑。






阿B肚餓喇!等齊人去食飯。



阿B未坐定就要睇〝Pingu〞,好在有它阿B先可以坐定定咋!




睇到手舞足蹈,粒銷魂墨係黑椒來的。



1 則留言:

  1. 每次見到阿 B, 都覺得佢大左好多呀 ~
    [版主回覆08/07/2009 00:26:00]我每日都見住,所以唔覺,正如佢高左咁多我都唔覺,有時間將佢D相對比下先。

    回覆刪除