2009年8月13日星期四

餐廳什扒自動走牛

今朝一早起身整〝老婆餅〞,我整左平時既Double份量,因為今日要去〝協康會〞參加阿B既畢業禮,我要請治療師和姑娘吃,用來慰勞一下她們。以為今日畢業禮好齊人,但可能分開攪既關係就唔齊,希望每一個人都吃到喇!



畢業禮完結,就去左荃灣行街,等埋老公放工就可以去食飯,等既時候我又去〝十蚊店〞睇下,因為我想買多個〝4吋戚風模〞,之前去過好多間和上海街都搵唔到。


第一時間就去蛋糕模果到睇,嘩~見到仲有幾個。我本身有一個,心中盤算我個焗爐應該可以放到3個,所以我就揀左兩個最靚來買。我本身又係有個長方模,買多個焗就唔駛咁煩喇!



肥仔半年前試過呢間餐廳話〝OK〞,所以唔諗就入左去,可惜大為失望,我只係影左我與老公既餐。


老公order〝海南雞飯〞個樣好靚,但好睇唔好食。老公見到有雞翼已經唔多鍾意,而且碗飯好硬,佢只係食左半圓果部分咋!



我要〝西冷牛〞,但係鹹到我只係食左半塊,肥仔都話鹹都係食左半塊,我地都覺得鹹就好勁,因為我地食粥係將全碗粥變做豉油色先吃,這習慣我改了~放心,全個餐我每樣都係食左一半。其實,我唔係食呢個餐,我係要〝蒜茸牛扒〞,但係冇〝牛扒〞,再order另一樣跟住我得到個不能接受的答案。


我:蒜茸牛扒。
仕應:冇牛扒喎!
我:吓~咁〝什扒〞都要牛扒架喎!
仕應:我地〝什扒〞冇牛扒。
我:吓~我未聽過〝什扒〞冇牛扒。
仕應:我地〝什扒〞只有豬扒、雞扒、煙肉‧‧‧


我係一個牛魔王,都未聽過〝什扒〞係冇牛扒,今次真係奇聞。



5 則留言:

  1. 只得雞扒 & 豬扒就扮雜扒, 有無搞錯 ! 
    [版主回覆08/15/2009 12:53:00]係lu~我都未聽過什扒冇牛扒,牛扒好重要架嘛!

    回覆刪除
  2. 哈哈!!
    您同侍應啲對話,有啲似麥兜呀!!
    [版主回覆08/15/2009 12:54:00]又係啵!Ka~Ka~

    回覆刪除
  3. 間餐廳係邊ga
    [版主回覆08/17/2009 22:22:00]係荃灣吉之島外圍果D餐廳。

    回覆刪除
  4. 咁即係疑似什扒
    睇黎老婆餅已成為你o既招牌伴手禮, 我都想再整, 但已用晒豬油, 又唔得閒去買, 下次要一次過買兩盒先得.
    [版主回覆08/20/2009 18:58:00]老婆餅實唔會失手,人人都話好食,又易整,花時又不多,所以老婆餅係我伴手禮首選。

    回覆刪除
  5. 卻怡君 xyz 羿得木 xyz資訊工坊 歐泓輝 xyz軟體王 管振瑋 xyz軟體補給站 竺志宣 xyz軟體之家 益育萱 xyz軟體 楊定剛 xyz遊戲 諸葛萬潔 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 公昭義 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz 冉春郁 xyz 連慶泰 xyz 柴姿坤 大補帖 童宏南 大補帖 能姿沛 遊戲大補帖 倪璇偉 軟體大補帖 邵麗琇 遊戲大補帖 劉怡純 繪圖軟體大補帖 黃志儒 軟體 相俞秀 軟體 蒯盈英 軟體 繆玟青 軟體 溫姿仁 軟體 鈄鴻蓉 軟體 黃蕙鴻 xyz 藺明慧 xyz 郭雪希 xyz資訊工坊 馬恩仲 xyz資訊工坊 牛榮英 xyz軟體補給站 羊星君 xyz軟體補給站

    回覆刪除