2009年8月7日星期五

上海街‧二德惠‧十蚊店

今日我又要去尖沙咀做Facial,做完後我係短短2個幾小時行左好多路,亦都買左好多野,然後3點幾回到娘家,再煮個麵吃,攤抖一陣再去湊阿B放學。


我由尖沙咀行去上海街,我想買個蛋糕模,可惜搵唔到,又見就到中秋,月餅模又平,所以就個大模。阿公鍾意食〝五仁〞,所以買個大模諗住整比佢食,不過我仲未搵到食譜,大家若然有食譜,可否告知呢?謝謝~


頭先又途經之前不開心既地方,我唔鍾意個感覺,雖然都有唔開心,但今次感覺比上次好途經的不開心



我行去〝二德惠〞時,可能邊行邊諗野,所以行過左籠都唔知。我買左澄麵,遲D又可以整豆沙煎餅比阿公食,尋日佢好鍾意食。



我係〝吉之島~十蚊店〞搵到咖哩磚喇!



晏晝行緊街時,老公來電叫我今晚整野食,佢又叫我諗,咁我就整〝冷麵〞,大頭蝦的我係〝十蚊店〞買左紫菜唔記得加落冷麵到。突然想食雞腳,老公放工買比我吃。



1 則留言: