2009年5月3日星期日

步行港九

今日外出影相,去左好多地方全程都係行路,只係一程搭船,都可以話係長征。我地係影相前相約一點係金鐘等,老公提意去上次沒玩機動的一天@海洋公園食晚飯既地方〝丼日本咖哩專門店〞吃,仍然keep住水準,各人都話好吃。


我地以香港公園作首站,我係香港公園被蚊咬左好多啖,真係好癢。第二站去香港動植物公園,然後再到中環煤氣燈和石板街,行經上環再落返中環天星碼頭,坐船過尖沙咀,不過,我忘記charge電,所以煤氣燈係用普通數碼影,而石板街影過冇影。夜景係用普通數碼影,效果唔係咁靚。



我地係尖沙咀睇幻彩泳香江,幾年前我與老公係山頂睇過一次,果時有煙花和激光,但而家冇左煙花,一D都唔好睇,簡直係睇到〝O〞晒嘴。


我地睇完我諗住博下帶佢地去我以前公司附近食好味既酸辣米線,但事隔多年成條街都面目全非,唯有再向前行去佐敦,最後去左廟街食晚飯,吃十1蚊碗麵,雙併加5蚊,心諗會唔會好難食呢?以呢個價錢味道都算好。



我想食糖水,再行過對面齊齊吃糖水,雖然今日冇跑步,但運動量已十分足夠



1 則留言:

  1. 真失禮, 我從未現場睇過幻彩詠香江呀 ~ ~ ~
    [版主回覆05/07/2009 22:57:00]咁你下次回香港去睇下,但唔睇都可以,冇煙花睇覺得有D無聊。

    回覆刪除