2009年5月4日星期一

丼日本咖哩專門店

3 May 2009


今日老公提意去〝丼日本咖哩專門店〞食lunch,上次沒玩機動的一天@海洋公園試過唔錯價錢又OK,見大家都冇異議,就揀它喇!大家吃過都話好。


這間店不難搵,對正海洋公園既巴士,旁邊就係元氣,只要你一到就見到。上次夜晚冇乜人,今次lunch hour就好多人,好在剛有一張4人空檯,我地有5個人,老公咁Fit就佢坐主席位,所以唔駛等位。


我冇每人問意見,但總之大家都讚好。飯有麵豉湯送,麵豉湯就一般,味道淡,我覺得自己煮好味D,而飲品例牌要加錢。



九州拉麵 (豬骨湯底):老公,我食左1/3,整體都好美味,係個湯多油左D,若然油少D就Perfect嘞!



日式叉燒拉麵 (豬骨湯底):有幾款湯底任你揀,高達叔叔就揀左〝豬骨湯底〞。



蒜香雞扒咖哩飯:高佬叔叔

吉列豬扒咖哩飯:高佬叔叔女友


極品芝士豬扒咖哩飯:我係一個芝士怪見到芝士緊係叫喇!大家見到都要試食。



用豬扒包住芝士,芝士味唔夠濃,豬扒好鬆軟,表面好脆,簡直係美味。成個飯我分左一半比老公,佢唔鍾意吃芝士,都話好味。





店名:丼日本咖哩專門店
地址:香港金鐘夏愨道16號遠東金融中心地下C3號鋪
電話:2529 8322


沒有留言:

發佈留言